Soutěž Fénix podruhé ocenila šampióny content marketingu

2. 4. 2015 | redakce

V úterý 31. března 2015 proběhlo slavnostní vyhlášení druhého ročníku soutěže Fénix content marketing. Pro letošní vyhlášení nejlepších prací z oblasti content marketingu si vybrala pořadatelská agentura FREYA galerii DOX, kde se sešlo 250 osob z oblasti komunikace a marketingu.

V druhém ročníku zaznamenala téměř dvojnásobek přihlášek, tedy 124. Druhý ročník potvrdil, že soutěž Fénix content marketing a porota, která čítá celkem 36 osob, dokáže udělit hodnotná ocenění a být arbitrem kvality v oboru.


Nejlepším B2C časopisem se stal Čilichili. U mikrofonu děkuje za ocenění Martin Pistulka ze společnosti Boomerang Publishing, která časopis pro Vodafone ČR tvoří.

Porota je složená z profesionálů z oblasti komunikace, specialistů na online a ze zástupců agentur, ti udělují zvláštní ocenění, kterých letos bylo celkem 7.

Česká marketingová společnost pak udělila svou cenu společnosti Kvados, a.s. za její časopis YourK. 


Kovový dort jako cena pro B2E časopis Ikona společnosti Swiss Liffe Select

Ocenění pro vítěze letos připravilo designérské duo Jan Plecháč & Henry Wielgus v duchu dvou motto, která provázela letošní ročník:„Ukaž svůj zápal“ a „Kvalita vládne železnou pěstí“.  Všechna ocenění najednou dohromady vytvořila kovový dort, ze kterého soutěžící dostávali jednotlivé dílky jako sladkou kovovou odměnu. Místo květin pak ananas, který se aspoň dá sníst a jen tak nezvadne.

Přehled vítězů naleznete níže:

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.