Starbucks UK oznamuje humornou formou znovuzavedení povinnosti nosit roušky

12. 8. 2020 | Petr Michl
Veselého na tom moc není, ale v britském Starbucks si umí udělat legraci alespoň sami ze sebe. Na opětovné „zarouškování“ upozorňují vizuálem se zachyceným mumláním místo jména.
„Můžete mít ty nejlepší taktiky na světě a peníze. Když budete mít špatně strategii, neuspějete.“ 1
  • Jak zlepšit efektivitu prodeje?
  • Jak komunikovat se zákazníky?
  • Jak vycházet vstříc klientům?
  • Jak zpracovat funkční strategii?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: Mark Ritson

 

Ve Velké Británii se od minulého týdne opět nosí roušky ve vnitřních prostorech. Jde o věc veskrze nepříjemnou, ovšem za určitého epidemiologického stavu potřebnou. V britském Starbucks se rozhodli, že povinnost i pro jejich zákazníky oznámí s trochou sebeironie.

A to s vizuálem s kelímkem, na kterém je místo jména zahuhlanéMmphffh“. Tento fór by těžko fungoval, kdyby jméno na kelímku ve Starbucks nebylo takovým fenoménem a zároveň si nežila vlastním online meme životem i jeho odnož: zkomolená jména na kelímcích stvořená poté, co barista vyslovené jméno zákazníka špatně zachytil.

Starbucks s rouškami v jeho provozech již zaznamenalo silný mediální příběh, když v USA jeden z baristů odmítl obsloužit zákaznici bez roušky. Ta si ho vyfotila a zveřejnila jeho fotku na Facebooku s tím, jaké bezpráví se jí stalo. Překvapivě ale negativní ohlas získal spíše její krok a online nevyzpytatelnost se pak manifestovala sbírkou na podporu baristy, který tak získal dýško v hodnotě přes 90 tisíc dolarů.  

Značí to, že lidé nutnost zakrytí horních cest dýchacích v dané situaci chápou. A dle odezvy pod zmíněným příspěvkem se zdá, že to platí i ve Velké Británii. A rozhodně tomu pomohl fakt, že špatná zpráva byla oznámena hravou formou.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.