StarCube láká další startupy, už jen jeden týden

3. 8. 2012 | Petr Michl
StarCube nabízí startupům tříměsíční mentoringový program zdarma. Přihlásit se lze již jen do 10. srpna.

Zažité rčení zní: „Každá rada drahá.“ V některých případech jsou ovšem i cenné rady zadarmo. Platí to rozhodně pro čtvrtý ročník prvního českého startup akcelerátoru StarCube pořádaného Jihomoravským inovačním centrem. Cílem Startup akcelerátoru je pomoci lidem se zajímavým podnikatelským záměrem a dát jim šanci vybudovat úspěšnou firmu.

Na začátku tříměsíčního startup akcelerátoru StarCube stojí jednotlivci nebo malé týmy. Od poloviny září do prosince proběhne řada intenzivních workshopů a společné práce mají šanci vyrůst do podoby rychle se rozvíjejících firem se sehraným týmem.

Výhody StarCube

  • potkáte zajímavé lidi
  • zkušení mentoři vás připraví na realitu podnikání
  • budete pracovat na své nezávislosti
  • zkrátíte dobu, než začne vaše firma vydělávat peníze

Účastníci mají možnost konzultovat se zajímavými osobnostmi české i zahraniční podnikatelské scény a získat tak praktické informace o podnikání. Po celou dobu také mohou využívat StarCube Space – společný kreativní prostor - a čekají je další benefity.

Minulých ročníků se zúčastnily například projekty GINA Software či CUPTech.

Po absolvování programu mají nově vzniklé společnosti možnost ucházet se o vstup do JIC Innovation parku, kde jsou či byly firmy jako Y Soft Corporation, NickNack, Freedomky, Westcom s Webnodem a další.

Momentálně je do dalšího běhu programu přihlášeno 25 zajímavých projektů. Registrace přitom běží ještě týden. Do 10. srpna se tak mohou zapojit jak týmy s konkrétním nápadem, tak i jednotlivci, kteří se chtějí podílet na projektu někoho jiného.

Dosud registrované projekty pokrývají širokou škálu témat a oborů – některé zaujmou třeba fanoušky balónového létání nebo paraglidingu, jiné jsou naopak zaměřeny na oblast práva či bezpečnosti. Šanci mají rovněž zájemci, kteří vlastní tým nevytvořili, ale rádi by se zapojili. „Takovým uchazečům se nabízejí zajímavé možnosti. Do StarCube se přihlásily například dva výzkumné týmy ze Středoevropského technologického institutu. Hledají přitom právě schopné projektové manažery,“ uvedl Michal Hrabí, manažer JIC Startup programu. „Registroval se nám i jeden zajímavý tým z Rumunska, ten jsme ale směrovali do jarního běhu 2013, který se uskuteční celý v angličtině,“ doplňuje Hrabí.

Jak se přihlásit

Registrace je otevřena do 10. srpna na stránkách www.starcube.cz/registration, kde je třeba vyplnit krátký formulář. Pokud postoupí přihlášený do druhého kola, předloží stručný životopis a anotaci projektu. Vybraní účastníci pak budou pozváni na osobní setkání na StarCube Jam.

Letošní podzimní StarCube se odehraje od poloviny září do začátku prosince, vyvrcholí opět StarCube show, která se uskuteční 5. prosince. Tak jako všechny předchozí, i tento bude pro vybrané účastníky zdarma, náklady spojené s workshopem hradí JIC a partneři projektu.

Více informací najdete na www.starcube.cz.
 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: