Stránka Starbucks na Facebooku je ceněna na 20,7 milionu dolarů

12. 5. 2010 | KAS
Společnost Vitrue, která ráda vyčísluje hodnoty facebookových komunit se tentokrát vrhla na skupiny a stránky komerčních subjektů. Podle jejího prohlášení si společnosti dodnes neuvědomují jejich reálné hodnoty. Přitom stránka Starbucks, která má v současné době přes 8 milionů "lajkařů", má údajně hodnotu vyčislitelnou na 20,7 milionu dolarů.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Společnost Vitrue, která ráda vyčísluje hodnoty facebookových komunit se tentokrát vrhla na skupiny a stránky komerčních subjektů. Podle jejího prohlášení si společnosti dodnes neuvědomují jejich reálné hodnoty.
Přitom stránka Starbucks, která má v současné době přes 8 milionů "lajkařů", má údajně hodnotu vyčislitelnou na 20,7 milionu dolarů, tedy přibližně 420 milionů korun. Stránka Coca-coly s 5,5 miliony "lajkařů" má podle Vitrue hodnotu 4,6 milionu dolarů, Skittles zase 7,7 milionu dolarů.
Veškeré výpočty přitom vychází z jednoduše vykalkulovaného CPM v hodnotě pěti dolarů, které jsou stránky schopny generovat. Minulý měsíc přitom Virtue přišla s prohlášením, že cena jednoho fanouška na Facebooku je přibližně 3,6 dolaru.

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.