Studie: 89 % společností využívajících content marketing říká, že funguje

24. 3. 2015 | Petr Michl

Content marketing funguje. To je hlavní poselství studie společnosti Ascend2, v jejímž rámci bylo vyzpovídáno na 290 marketérů a obchodních i řídících manažerů z firem z celého světa.

Téměř 9 z 10 z nich uvedlo, že je content marketing „velmi úspěšný" nebo „do jisté míry úspěšný" („somewhat successful" - pozn. red.).

To neúčinnější z content marketingu

A co je u strategie obsahového marketingu to nejdůležitější? Nejčastěji bylo jmenováno vytváření obchodních příležitostí a zlepšování zapojení zákazníků. Zlepšování viditelnosti u vyhledávačů bylo naopak na úplném chvostu -  jako nejdůležitější prioritu vnímalo SEO jen 19 % respondentů.

Nejúspěšnější formáty obsahu

Mezi nejúspěšnější typy obsahu byly nejčastěji zařazeny články a případové studie, infografiky za nimi nicméně příliš nezaostávaly. Jako jasně nejméně efektivní formát byly pak vyhodnoceny tiskové zprávy.

Video je fajn, ale je těžké ho vyrobit

Obsah není zadarmo. A z hlediska produkčních nákladů i obtížnosti se řadí video mezi ten nejnáročnější formát - identifikovalo ho tak 59 % respondentů. Z hlediska poměru efektivity a náročnosti produkce pak vychází nejlépe články a případové studie

Plná studie je dostupná po zadání kontaktních údajů na stránkách Ascend2.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.