Technologie NikeConnect v nových dresech NBA vtáhne fanoušky do světa nejslavnější basketbalové soutěže

20. 9. 2017 | Petr Michl
Stačí poklepat na dres vašeho oblíbeného týmu smartphonem, a máte přístup k exkluzivním informacím o hráči, jehož číslo nosíte, ale i o hlavních novinkách z týmu. Technologií prošpikovaný dres NikeConnect je nutností pro ty největší fanoušky NBA.

Koupí ne zrovna levného oficiálního dresu vyjadřují fanoušci sounáležitost se svým týmem a obvykle také volbu svého nejoblíbenějšího hráče. V basketbalové NBA jim nyní dresy s inovativní technologií NikeConnect dovolí s těmito hráči zůstat v úzkém kontaktu. Vlastník dresu získá speciální personalizovaný obsah jeho oblíbeného sportovce, týmu, přístup k zápasům a exkluzivním nabídkám přímo v jeho smartphonu.

Toto inovativní spojení sportovního oblečení a digitální techniky, které bude v prodeji od 29. září, poskytne členům NikePlus a fanouškům NBA přístup k prémiovému obsahu a exkluzivním zážitkům prostřednictvím loga NikeConnect na štítku dresu. Jak vše funguje, vysvětluje následující video.

Přiložení smartphonu s nainstalovanou aplikací NikeConnect (dostupná pro iOS 11 a Android (iPhone 7 nebo novější, zařízení Android s funkcí NFC, pozn. red.) ke štítku na spodu přední části dresu  navede uživatele k velkému množství obsahu.



Mezi ním jsou novinky o konkrétním hráči, jehož číslo nosíte na dresu, ale také vše o nadcházejícím a případně i probíhajícím zápase. Postupně se budou objevovat i speciální nabídky. Ty zahrnují exkluzivní licencovaný obsah, bonusy NBA 2K18, lístky na zápasy, playlisty Spotify od hráčů a další obsah, který potěší každého fanouška a navíc přitáhne jeho pozornost o to víc k týmu.



Pro Nike i jednotlivé týmy je tato inovace cestou, jak obhájit další navýšení ceny oficiálních dresů. S touto technologií mohou stát až 200 dolarů. I tato nabídka ale ty nejnadšenější z fanoušků jistě přitáhne. Právě oni poté ocení okamžité spojení s týmem doslova na poklepání milovaného dresu. 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.