TED opět hledá reklamy pro Ads worth spreading

4. 10. 2011 | BVo
Už podruhé proběhne projekt Ads worth spreading. Nezisková organizace TED vybere deset nejlepších a nejzajímavějších reklam které stojí za šíření.

Nezisková organizace TED už po druhé pořádá projekt zvaný Ads worth spreading. Bude hledat deset nejzajímavějších reklam, které by stály za další šíření.


Organizace vyzvala v pondělí všechny výrobce, agentury, značky a kreativní tvůrce, aby posílali od 15. října do 31. prosince tohoto roku své přihlášky. Rozhodujícím kritériem nebude profesionální zpracování, ale především nápad a inovace.


Pro záruku kvality se TED spojil s odborníky na reklamní průmysl a vytvořil šest týmů. Skupinky budou aktivně vyhledávat a poté navrhovat ty nejzajímavější a nejnápaditější reklamy.


Desítka nejlepších reklam pak dostane svůj prezentační prostor na konferenci TED 2012, která se uskuteční v březnu příštího roku v Kalifornii. Reklamy rovněž poběží na stránkách YouTube a na TED.com. Internetový server sloužící pro sdílení video souborů je jedním z partnerů celé akce.

 

Zdroj: www.mashable.com, www.adweek.com
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.