Televizní debaty se k nelibosti diváků vyostřují

25. 1. 2010 | TMJ
Pomalu ale jistě se blížící volby vytváří dusné klima nejen v kuloárech, ale i v televizních debatách. Naposledy to pocítili diváci, sledující Otázky Václava Moravce na ČT1 nebo ČT24, která byla věnována projektu Opencard. Prostor dostal Pavel Bém, jakožto obhájce a Cyril Svoboda coby kritik.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pomalu ale jistě se blížící volby vytváří dusné klima nejen v kuloárech, ale i v televizních debatách. Naposledy to pocítili diváci, sledující Otázky Václava Moravce na ČT1 nebo ČT24, která byla věnována projektu Opencard.
Prostor dostal Pavel Bém, jakožto obhájce a Cyril Svoboda coby kritik.
Debata, která se nesla v duchu osočování a "vyvracení lží" ovšem brzy přestoupila na osobní rovinu, kdy Pavel Bém začal svému protějšku otevřeně tykat. V emotivním projevu Bém pozval Svobodu do komise, která má posoudit realizaci projektu Opencard. Svoboda to odmítl.
Jak je ovšem zřejmé, čeští diváci si, na rozdíl například od amerických kolegů, v debatách podobného ražení příliš nelibují. Z dřívějších výzkumů například vyplývá, že věcnou debatu bez napadání diskutérů vítá více než 80% televizních diváků.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.