Tesco v rámci programu Clubcard vrátí téměř 90 milionů Kč

18. 11. 2010 | ILE
Více než polovina zákazníků, kteří se registrovali do věrnostního programu Clubcard, nasbírala na svou kartu přes 300 bodů a obdrží už během prvního podzimního vyúčtování poukázky na slevu a slevové kupony na další nákupy. Vyúčtování zákazníci obdrží do konce listopadu. Díky tomu budou mít dostatek času nakoupit si výhodně za své poukázky na slevu a slevové kupony vánoční dárky z nabídky obchodů Tesco.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Více než polovina zákazníků, kteří se registrovali do věrnostního programu Clubcard, nasbírala na svou kartu přes 300 bodů a obdrží už během prvního podzimního vyúčtování poukázky na slevu a slevové kupony na další nákupy. Vyúčtování zákazníci obdrží do konce listopadu. Díky tomu budou mít dostatek času nakoupit si výhodně za své poukázky na slevu a slevové kupony vánoční dárky z nabídky obchodů Tesco.
„Úspěch Clubcard nás velmi těší. Jen za pouhých sedm týdnů nakupování zákazníci dostanou poukázky na slevu v hodnotě téměř 30 milionů korun a slevové kupony na zboží za dalších 60 milionů korun. Lidé tak mohou při svých nákupech ušetřit skoro 90 milionů korun,“ říká Michal Štádler, ředitel marketingu Tesco, a doplňuje: „Zájem o Clubcard na českém trhu kopíruje úspěch programu v jiných zemích. V současné době je u nás registrováno přes 900 000 zákazníků. Na Slovensku se za první rok existence do programu zapojilo 870 tisíc zákazníků, mezi něž bylo rozděleno v poukázkách na slevu přes 6,5 milionu eur.“ Při posledním čtvrtletním vyúčtování na Slovensku bylo tímto způsobem rozděleno rekordních 1,9 milionu eur, což je o 100 000 eur více než při předchozím vyúčtování. Obdobný růst se dá očekávat i v České republice.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: