Toyota začíná rehabilitovat značku

4. 6. 2010 | ITO
Po dosažení dna amerických prodejů v květnu tohoto roku chystá Toyota spustit rehabilitační kampaň. Ta by měla Američany přimět přemýšel o tom, proč v minulých letech Toyoty považovaly za jedny z nejlepších vozů. S odvoláním na nedávný lesk by se tak měly vyčistit některé současné vady na kráse.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Po dosažení dna amerických prodejů v květnu tohoto roku chystá Toyota spustit rehabilitační kampaň. Ta by měla Američany přimět přemýšel o tom, proč v minulých letech Toyoty považovaly za jedny z nejlepších vozů. S odvoláním na nedávný lesk by se tak měly vyčistit některé současné vady na kráse.
Kampaň se v celých státech zaměř na TV, print i rozhlas, chybět nebude ani internetová podpora a využití outdoorových ploch. Podle dostupných informací by měla komunikovat především kvalitu a bezpečnost vozů, a to prostřednictvím současných inženýrů automobilky a věrných zákazníků.
Kampaň má být nejdražším reklamním počinem automobilky za posledních pět let.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.