Ty největší příběhy si píšeme sami, říká Jaromír Jágr v kampani Huawei

5. 12. 2019 | Petr Michl
Příliš baletek a žádný led. Nová kampaň Huawei s Jaromírem Jágrem má uvěřitelné poselství, ale kazí ji roubování na globální záběry.

Zdroj: Huawei

Značka Huawei se opět spojila s Jaromírem Jágrem. V nové kampani vyzývá lidi, aby sdíleli své příběhy, které následně zveřejní, aby se jimi mohli ostatní inspirovat. Kampaň se snaží předat sdělení: pracujte na sobě, při každém pádu vstaňte a nenechte se nikým odradit, ať už je váš sen jakýkoliv.

Vlastní příběh je důležité nejen žít, ale také se o něj podělit a tím inspirovat a motivovat ostatní. Huawei lidi vyzývá, aby si svoji vášeň a cestu za svým snem nenechali jen pro sebe. Svůj příběh mohou vložit na speciální webovou stránku. Jejich životní cestu se všemi pády i zaslouženými úspěchy pak Huawei zveřejní. Ti, kteří budou mít odvahu sdílet osobní příběh získají pozvánku na motivační webinář vedený Michalem Worochem, cestovatelem a objevitelem upoutaným na vozík.

Iniciativu provází kampaň a televizní spot s Jaromírem Jágrem. Ten nastiňuje příběhy různých lidí, jejich zapálení a úsilí. „Spolu s Huawei chceme ukázat, že by se člověk neměl vzdát svojí vášně a dodat tak lidem odvahu a sílu překonávat překážky. Když spadnete, postavte se a zkuste to ještě jednou. Když vás odrazují, dokažte jim, že se mýlili. Není důležité jak tvrdé rány dostáváte, ale jak se nimi umíte vypořádat,” říká ke spotu Jaromír Jágr. Slavný hokejista se jako tvář kampaně objeví také na billboardech a dalších reklamních formátech.

„Vytvořili jsme silnou kampaň plnou emocí a příběhů lidí, která ukazuje, že splnit svůj cíl nemusí být vůbec lehké. Inspirací pro naši nejnovější reklamu byla mimo jiné také každodenní tvrdá práce společnosti Huawei. Také píšeme náš vlastní a nelehký příběh,” říká PR manažerka Huawei Gabriela Löbel.

Zdroj: Huawei

Za nás jde nicméně v mnohém o nevyužitou příležitost. Samotné poselství kampaně i jeho slova ve spotu sedí k osobě Jaromíra Jágra. Záběry na baletky a koně vypadají spíše jako „globálně motivační“. Vzhledem k tomu, že hokej není globálním sportem, není ani Jágr pro Huawei influencerem pro celý svět. Mnohem víc by tak spotu slušelo ponechat ho doma (v Česku) a především u ledu, myšleno v hokejovém prostředí.

Na kampaň s Jaromírem Jágrem v lednu příštího roku naváže lokální aktivace na sociálních sítích.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.