Třetina novinářů stále ignoruje sociální sítě

1. 3. 2010 | TAM
Výzkumný The Society For New Communications přišel s novou studií zaměřenou na žurnalisty a jejich využívání sociální sítí. Průzkum byl proveden na vzorku více než tří set význačnějších pracovníků médií, jeho výsledky však byly komentátory označeny za nepříliš hodnověrné (respondenti byli doslova označeni za málo upřímné), zejména s odvoláním na podobné průzkumy z minulosti.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Výzkumný The Society For New Communications přišel s novou studií zaměřenou na žurnalisty a jejich využívání sociální sítí. Průzkum byl proveden na vzorku více než tří set význačnějších pracovníků médií, jeho výsledky však byly komentátory označeny za nepříliš hodnověrné (respondenti byli doslova označeni za málo upřímné), zejména s odvoláním na podobné průzkumy z minulosti.
15 % žurnalistů oznámilo, že sociální sítě považuje za důležité, 40 % pak souhlasí s tím, že jsou důležité "pouze v něčem". 70 % se přiznalo, že vlastní aktivní profil na některé ze sociálních sítích, 66 % z nich pak čte pravidelně některé blogy. 80 % z nich si pak myslí, že to byli právě bloggeři, kteří se v posleních letech stali důležitými opinion-shapery. 91 % respondentů si pak myslí, že sociální sítě výrazně přispívají k rozšíření pole působnosti médií jako takových.

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.