Tváří nové kampaně CZC.cz je 'věčná rádiová dvojka' Patrik Hezucký

13. 5. 2019 | Petr Michl
Mohli si najmout Leoše Mareše, ale dvojka za to prostě nechtěla mimozemské peníze. Navíc na mizerný rap v kožichu došlo i tak.

Dvojka na online trhu s elektronikou CZC.cz se v nové kampani opět vymezuje vůči konkurenci. Přináší důkaz, že dvojky svým zákazníkům šetří peníze tím, že je ušetřila i na kampani. Nepodílí se totiž na ní Leoš Mareš, ale dvojka z rádia Evropa 2 Patrik Hezucký.

Vánoční nabídka míru směrem k jedničce na trhu s elektronikou nevyšla a CZC.cz tak stále zůstává v táboře dvojek. Hledali jsme, kdo dál je taky taková dvojka, a našli jsme Patrika Hezuckého. Ten stál navíc méně než jeho o kapánek slavnější parťák z rozhlasové ranní show. A na zkušenosti, že dvojky jsou levnější, jsme tedy postavili i naši novou kampaň,” říká Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.

V hlavním spotu nechybí ani narážky na Alzu.cz, jedničky jsou někdy prý fakt drahé, třeba i takový malý dron se prodává až za mimozemské peníze.

 

Cenám na našem e-shopu věříme, a proto můžeme s klidem tvrdit, že dvojky to umí za míň. A pokud má naše hlavní konkurence stejný produkt levněji, jsme připraveni cenu dorovnat. Tato služba se jmenuje Garance skvělé ceny a v šestiměsíčním pilotu jsme peníze vrátili bezmála několika stům zákazníků,” vysvětluje obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský. Garanci skvělé ceny najdou zákazníci na detailu produktu u desítek tisíc položek na e-shopu CZC.cz. K dorovnání ceny stačí vyplnit stručný formulář na stránkách.

Dalším lákadlem, proč by zákazníci měli nakupovat u dvojky je powerbanka zdarma u tisíců produktů. Pro GEEKy neexistuje větší katastrofa než vybitý telefon. Proto více než 67 % jich nabíjí telefon alespoň jednou denně a za největší žrouty baterky naši zákazníci považují hlavně aplikace typu Facebook, hned v závěsu za ním jsou oblíbené hry. Do boje s vybitými přístroji se nejčastěji pouštějí s klasickou nabíječkou, ale 36 % využívá alespoň jednou měsíčně právě powerbanku. A během cestování po ní sáhnou téměř tři čtvrtiny lidí. Kromě dobití telefonu z ní čerpají energii i pro další gadgety, nejčastěji sluchátka a také chytré hodinky,” cituje Milan Duda výsledky průzkumu, kterého se zúčastnilo přes 1 500 zákazníků CZC.cz. 

Kampaň “Dvojky to umí za míň” startuje 13. května a poběží dva měsíce. Kampaň vytvořila tradičně již po šestnácté agentura Brain One ve spolupráci s produkcí Bumerang.film. V jejím rámci dojde nakonec i na kožich a mizerný pokus o rap, stejně jako občas u Hezuckého slavnějšího a dražšího parťáka.

K vidění bude na YouTube a dalších online médiích, kde se kromě hlavního spotu objeví i doprovodné kratší videoformáty na podporu klíčových kategorií. Mezi ně patří GSM, notebooky a gaming. V mediamixu mají své místo i outdoorové formáty v Praze a na plochách Dopravního podniku hlavního města Prahy. Chybět nebude ani rozhlasová verze na vlnách rádia Evropa 2. Veškerá komunikace směřuje na landing page “Dvojky to uměj za míň”.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.