Twitter chystá verzi za předplatné. Zde je seznam jeho výhod

4. 8. 2020 | Petr Michl
Brandingové průzkumy, monitoring zmínek, ale i automatické odpovědi. To jsou jen některé z výhod připravované placené verze Twitteru, která by mohla zaujmout minimálně značky.

 

Twitter dal minulý měsíc najevo investorům, že plánuje zvýšit své výnosy cestou, která není u sociálních médií příliš obvyklá: verzi s dodatečnými funkcemi za předplatné.

Ano, je tu YouTube Music, který se dostává s možností streamovat hudbu bez reklam i při vypnuté obrazovce telefonu do stejného ranku jako Spotify a další streamovací platformy. Twitter je ale přeci jenom stále především nástěnkou pro tweety uživatelů a organizací. Za co by byli lidé ochotni platit? To sonduje sociální síť v aktuálním dotazníku, který zveřejnil známý spotter Matt Navarra.

Mezi uvažovanými funkcemi jsou:

Undo Send (Vrátit Odeslat)

Známe to všichni. Často si uvědomíme pár vteřin po odeslání, že bychom to mohli napsat bez překlepů, lépe nebo raději vůbec. Jelikož na Twitteru chybí možnost úpravy příspěvků, mohou tyto pocity přicházet ještě ve větší intenzitě. V rámci módu předplatného by měla být možnost odvolat odeslání tweetu do 30 vteřin.

Nastavení barev

Nejen černý noční mód, předplatitelé budou mít mnohem větší svobodu v přizpůsobení vzhledu platformy jejich barevným preferencím, nejen co se týče barvy pozadí a kontrastního písma, ale také barvy linků, mentions nebo ikon.

Delší videa

Předplatitelé budou mít možnost natočit videa až 5x delší, než je tomu dosud. Navíc s vyšším rozlišením (8192×8192 pixelů).

Odznaky (Badges)

V pojetí Twitteru mají odznaky být symbolem příslušnosti k nějaké organizaci. Například se přihlásíte ke skautskému hnutí, novinář k médiu, pro které píše apod.

Automatické odpovědi

Funkce, která může udělat předplatné must-have položkou pro podniky a organizace, co musí řešit přes twitterový účet velké množství podobných dotazů. Lze si jistě představit využití „auto response“ jako cesty k přesměrování například na jiný kanál komunikace.

Social listening

Opět primárně záležitost pro byznys účty. Ty by s touto funkcí mohly sledovat konverzace týkající se konkrétní značky, stejně jako hashtagy spojené s určitými tématy.

Výzkumy pro značky (Brand surveys)

Výzkumy pro značky primárně zaměřené na to, jak fungují vaše kampaně. Vidíme v tom obdobu výzkumného formátu „Brand lift“ na YouTube.

Matt Navarra ale připomíná, že Twitter se ptá i na atraktivitu nabídky, která vás pravděpodobně napadla: "Byli byste ochotni platit za Twitter bez reklam?". 

 

Dle nás jde o spoustu nice-to-have funkcí, přičemž velká část je užitečná zejména pro značky. Ty mohou například social listening nahradit jinými placenými nástroji. Je ovšem pravda, že například automatické odpovědi mohou některým subjektům ušetřit tolik času, že se jim předplatné může jistě vyplatit. Počkejme si tak na skutečnou cenovou politiku. A třeba v jeden krásný den přijde i možnost editovat tweety. 

 

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.