Twitteru se srdcová změna vyplatila. Lidé lajkují o 6 % více

13. 11. 2015 | Petr Michl

Když jsme minulý týden informovali o tom, že Twitter upouští od hvězdiček Favorites a přechází na “lajky” symbolizované srdíčky, rozhodně jsme nehýkali nadšením. Po týdnu ovšem Twitter hlásí, že se mu změna vyplácí. Udává, že za tu dobu ve zvednul počet srdíček ve srovnání s Favorites o 6%.

Prozradil to vedoucí produktu Kevin Weil v San Fracisku na konferenci Open Mobile Summit. Dnes vidíme o 6 % více srdcí – o 6 % více lajků, než jsme měli v době „favorites“,“  uvedl s tím, že, když vezmete v potaz velikost Twitteru, jedná se o skutečně velké číslo. Srdíčka navíc táhla ještě víc u nových uživatelů, u nich byla používána o 9 % více.

Zdá se tak, že se plní vytyčený plán – otevřít touto změnou  Twitter více mainstreamu a udělat ho srozumitelnější pro co největší masu uživatelů. Weil popsal tento krok (stejně jako nedávné zavedení funkce Moments upozorňující na nejpopulárnější konverzace na vrchu feedu) jako něco, co má překonat propast mezi „známostí značky (Twitteru) a reálnou mírou jejího užití“. Srdíčka tak pravděpodobně budeme vídat nadále. Kdybyste je přeci jenom nedokázali vystát, existuje doplněk Google Chrome Fav Forever, který vás alespoň v tomto prohlížeči vrátí do doby „starých pořádků“ s hvězdičkami a „Favorites“.

Zdroje: Mashable, Fav Forever / Chrome Webstore

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.