UX konference 2013

21. 3. 2013 | Petr Michl
Ač se děje, co se děje, nikdy nesmíte při budování webů a aplikací zapomenout na User Experience. Přijďte si prohlédnout case study z velkých a malých společností a načerpat inspiraci od nejlepších českých UXáků.

Termín User Experience se po právu stává jedním z nejdůležitějších imperativů při budování webů i mobilních aplikací. Bez kvalitního UX to prostě nejde. I přesto se mnoho společností stále potýká s tím, jak UX zapojit do firemní struktury a jak z něho vytěžit "maximum".  Právě proto je zde UX konference 2013, která se bude konat již 11. dubna.

Nejedná se o akci pouze pro praktiky UX, ale i pro management firem a projektů, které UX potřebují. Téma bude nazíráno z byznysového pohledu s důrazem na spolupráci s dalšími obory. Návštěvníci se dozví, jakým způsobem UX efektivně zorganizovat, co vše od něho očekávat a jak hlídat jeho kvalitu.

Konference bude praktická, bez zbytečného balastu. Prim budou hrát ukázky inspirativních případových studií a nové přístupy a trendy, které si zaslouží pozornost. Důležité budou rady, jak investovat čas a peníze do správných UX aktivit, i ty nastiňující, co můžete čekat od agentur a jak si jejich výkon pohlídat.

Hlavní tématické okruhy:

  • Jak dostat UX do firmy a změnit tak její uvažování?

  • Jak UXáky vybírat, řídit a co od nich vlastně chtít?

  • Jak z UX vytěžit maximum?

  • Jak na efektnivní organizaci UX?

  • Jak sladit komunikaci mezi klientem a agenturou?

 

Tipy z programu:

Když se UX potká s realitou ...

Reálné příklady – case study - redesignovaných webů významných společností v podání Michala Bízy z FG Forrest. Včetně příběhů o obvyklých „střetech zájmů" klientů, uživatelů a internetových agentur v praxi. A samozřejmě také včetně ukázky výsledků.


UX a marketing: když jedno přechází v druhé, aneb proč musí být UX vnímáno jako marketingová strategie

Jakub Krčmář vysvětlí, proč by orientace firmy na UX měla být brána jako strategie a marketingová výhoda i to jaké výzvy to pro UX designera a pro firmu obnáší. Získáte i tipy, jak to celé začlenit do firemních procesů. Nebudou chybět ani konkrétní příklady z vlastní praxe.

Jak vybrat UXáka

Uvědomit si, jaké vlohy má UXák mít, je při výběru nového specialisty důležitý krok. Následuje ale další, daleko náročnější - ověření, zda je skutečně má. Během přednášky Adama Fendrycha z ExperienceU se dozvíte, jaké dovednosti a vlastnosti musí skvělý UXák mít, ale také jak postavit přijímací pohovor, abyste na jeho konci vybrali toho opravdu nejlepšího."



Zavedení UX do korporace - jak jsme to dělali u České spořitelny

Nic není samo sebou. I zavádění UX do firmy musí mít "pořádné" UX. Během krátkého bloku vám pánové Jan Sechovec a Benjamin Page z České spořitelny představí, jakou cestu zvolili v této bankovní instituci. I v korporaci v obvykle značně rigidním segmentu jde prý dát online aktivitám další rozměr.


Kompletní program si prohlédněte ZDE

Kdy: 11. 4. 2013 od 9:00

Kde:  Konferenční centrum City

Nezapomeňte se REGISTROVAT.

Štítky dokumentu: Reportáže Tipy na akce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.