Užijte si konec světa s relaxačními příchutěmi čajů

19. 2. 2021 | Kristýna Vozková
Konec světa? Nevadí. Stačí si dát hrnek lahodného bylinného čaje s příchutěmi všech možných katastrof a budete se při dopadu meteoritu cítit jako usměvavý dinosaurus před vyhynutím.

Trápíte se nad tím, kam ten náš svět spěje? Cítíte, že se nezadržitelně blíží náš konec? Zažíváte pocity úzkosti a nevíte, jak se jich zbavit? Dejte si uklidňující čaj, třeba ten s příchutí Pandemic Chill. Agentura Niiiiice Worldwide totiž vytvořila unikátní edici bylinných čajů s poetickým názvem The End”, díky kterým si konec světa vychutnáte s takřka stoickým klidem. 

Celá kolekce čajů slouží k uvolnění napětí spojeného s katastrofami, které mohou zapříčinit zánik naší planety. Příchuť, o kterou bude aktuálně patrně největší zájem, nese název Pandemic Chill. Její popisek hlásá: „Vychutnejte si spojení bylin s aroma citronu a zázvoru a nechte se přenést do nové úrovně relaxace”. To by se teď mohlo skutečně hodit.

Dalším čajem v nabídce je Meteor Calm, díky kterému si před dopadem meteoritu budete moci v klidu vychutnat jeho krásné barvy a cítit se jako šťastný dinosaurus těsně před vyhynutím.

Květinový Peace Invasion zajistí, že s úsměvem přijmete i fakt, že vašeho jorkšíra zlikvidovali obří sršni. Kombinace esenciálních květin bude navíc blahodárná pro vaši pokožku.

Vše nakonec pohřbí šířící se oheň, ale to nevadí! Podívejte se na to z té lepší stránky, zničí i sousedův krásný trávník. Díky mátě obsažené v čaji Mint Wildfire, se navíc budete moci pořádně nadechnout i v hustém kouři.

Nemusíte se bát ani nukleární katastrofy. Stačí si uvědomit, že s koncem světa přijde také konec všech lidí, které jste ve svém životě nesnášeli. No, nepřijdou vám teď všechny katastrofy světa jako rajská hudba pro vaše uši? Stačí mít v ruce hrnek horkého lahodného čaje. Ten s příchutí Nuclear Detox vás jako bonus zbaví všech toxinů v těle.

„Všechno jednou končí. Tento projekt vychází z myšlenky satirizovat konec našich dní na planetě a jejich oživení díky právě uvedené kolekci čajů“, uvedli na adresu kampaně Borja a Javier Bidezabal Pakrolsky, kreativní ředitelé společnosti Niiiice Worldwide. Pokud na některou z těchto pohrom skutečně dojde, bude uklidňující čaj k nezaplacení (za předpokladu, že si jej stačíte vypít). Na webových stránkách si můžete každý pytlík zakoupit za v přepočtu zhruba 700 korun, dokud tedy nespadne internet.

Zdroj: lacriaturacreativa.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: