V Británii otevírají hospody: Stella Artois dá jejich personálu libru navíc jako spropitné za každé prodané pivo, Heineken nabízí služby kadeřníka

14. 4. 2021 | Eva Dragulová
Značka Stella Artois slaví návrat k „normálu“ a otevřené hospody v Británii dýšky navíc pro zaměstnance barů a hospod. Heineken nabízí štamgastům kadeřníka zdarma.

Značka piva Stella Artois zve Brity po lockdownu do baru a chce, aby si to po dlouhé pauze užili nejen oni, ale také jejich obsluha. Kampaň „Stella tips“ ve spotu ukazuje žíznivého místního patrona, který oslavuje návrat do své oblíbené hospody oroseným půllitrem piva Stella Artois a nabádá vás, abyste vyrazili na své oblíbené místo a podpořili lidi, kteří tam pracují. Značka hodlá rozdat půl milionu liber (v přepočtu skoro 15 milionů Kč) potenciálně až 12 tisícům zaměstnanců v pohostinství, pro které by to znamenalo 42 liber (1250 Kč) navíc k výplatě.

Reklama byla spuštěna 6. dubna a získala podporu celebrit, jako je modelka Jodie Kidd nebo muzikant James Blunt. Tato inciativa Stelly Artois, která má podpořit zaměstnance barů a hospod, poběží až do 9. května. 

„Britské hospody jsou srdcem našich komunit a jsou to právě lidé za barem, kteří tuto komunitu spojují a vítají vás s úsměvem a půllitrem v ruce,“ nechal se slyšet Ali Humphrey, marketingový ředitel Stella Artois pro Evropu. Dodal, že pandemie byla pro zaměstnance v pohostinství opravdu náročná, navíc jim chyběla dýška od štamgastů, která v anglosaském světě tvoří podstatnou část jejich výdělku. A to chce právě částkou půl milionu liber alespoň částečně vykompenzovat. 

„Chceme vrátit dýška zpět, jsme hrdí, že k tomu může dopomoci právě Stella Artois. Kampaň Stella Tips je náš způsob, jak prokázat vděk těm, kteří pracují za barem.“

Britské hospody otevírají s velkou pompou

Není to první iniciativa, která má podat pomocnou ruku pohostinství. V průběhu první pandemické vlny značka Budeweiser v Británii a Irsku spustila iniciativu dárkových karet, milovníci piva si mohli přednostně nakoupit své oblíbené nápoje. Kampaň „Save pub life“ vloni vydělala 1,5 milionu liber. 

Stella Artois pak nebyla ani zdaleka osamocenou značkou piva s akcí na oslavu dne znovuotevření hospod. Heineken chtěl ovšem dát důvod navíc pro jejich návštěvníky. U vybraných hospod se zahrádkami nabízel k půllitru točeného i bezplatné služby kadeřníka. 

Na rozvolnění povedeně reaguje svým inzerátem také značka Tesco. Supermarkety totiž na pandemii netratily. A Tesco chce ukázat soucit s pohostinstvím. Inzerát „Dejte si jedno ve vaší oblíbené, pokud můžete“ solidárně Brity nabádá k tomu, aby si šli dát drink na své oblíbené místo.

Tesco dále v copy vysvětluje, že hospody to měly opravdu náročné, a proto namísto chlubení se svými úspěchy inzertní prostor touto reklamou využívají pro dobrou věc. Protože teď se počítá i drobnost.  

Zdroje: Campaignlive, The Drum

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.