V Google příspěvcích můžete nově zveřejňovat zajímavé produkty a nabídky

14. 6. 2018 | Milada Zemanová
Stávající a potenciální zákazníky můžete v rámci služby Moje firma na Googlu oslovit novými způsoby. Konkrétně pomocí slev, unikátních nabídek a zdůrazněním vybraných produktů. Do příspěvků snadno zahrnete fotky, videa i odkazy.

Dosud bylo možné v rámci Google posts (příspěvků) zvýraznit pouze novinky a blížící se události. Nově se k těmto možnostem přidávají 2 zcela nové kategorie, konkrétně možnost upozornit na produkty a nabídky.

Příspěvky se nastavují přes službu Moje firma na Googlu, v rámci které je možné zveřejňovat události, produkty a služby přímo ve Vyhledávání Google a Mapách Google. Celý tento nástroj staví na skutečnosti, že pokud mají zákazníci lepší přístup k aktuálním informacím o dané firmě, usnadňuje jim to rozhodování při prohlížení vaší nabídky.

Dle Googlu lze nové kategorie definovat následovně:

Offer posts (příspěvky s nabídkou): Jedná se o příspěvky, které informují o výprodejích a nabídkách konkrétní firmy. Offer posts vyžadují název a datum zahájení / ukončení a čas. U příspěvku se bude automaticky zobrazovat tlačítko CTA (výzva k akci, konkrétně: Zobrazit nabídku) a k příspěvku můžete také přidat fotku či video, slevový kód a smluvní podmínky.

A takto vypadá rozhraní pro tvorbu nabídkového příspěvku.

Product posts (produktové příspěvky): jedná se o typ příspěvku zdůrazňující konkrétní produkt, který daná firma prodává. Product posts vyžadují název a fotografii nebo video a je k nim možné připojit výzvu k akci.

Níže se podívejte na příspěvek pro propagaci produktu.

Stávající typy příspěvků jsou new posts (příspěvky o novinkách) a event posts (příspěvky věnované akcím)

New posts : Jedná se o příspěvky, které poskytují obecné informace o dané firmě. Je možné k nim přidat fotografii / video, odkaz, výzvu k akci a další informace.

Event posts: Tyto příspěvky podporují události, kterými se daná firma zabývá nebo je podporuje. Je vyžadován název, datum / čas začátku / ukončení a navíc mohou obsahovat fotky / videa, výzvu k akci a další informace.

Zdroje: GoogleSearch Engine Land

Tip redakce:

Změn u platformy Moje firma je v poslední době celá řada. Google například v květnu 2018 opět začal umožňovat vytváření vlastních popisů v rámci zmíněné služby. Mají však jen 750 znaků a nezobrazují se v Google Maps.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.