V USA se za reklamu na sociálních sítích letos zaplatí 1,7 miliardy

16. 8. 2010 | IKE
Až 1,7 miliardy dolarů zainvestují ve Spojených státech v letošním roce firmy a agentury do reklamy na sociálních sítích. V porovnání s celkovými výdaji na reklamu tak podíl sociálních sítí posílil na zastoupení o hodnotě 6,7 %. V meziročním srovnání tak investice do sociálních sítí posílily o 20 %.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Až 1,7 miliardy dolarů zainvestují ve Spojených státech v letošním roce firmy a agentury do reklamy na sociálních sítích. V porovnání s celkovými výdaji na reklamu tak podíl sociálních sítí posílil na zastoupení o hodnotě 6,7 %.
V meziročním srovnání tak investice do sociálních sítí posílily o 20 %. Navíc prognózy hovoří jasně - v roce 2011 se zainvestovaná částka přehoupne přes dvě miliardy dolarů, což činí meziroční nárůst téměř o 25 %.
A jaké sociální sítě na reklamě profitují nejvíce? Na prvním místě je bez většího překvapení Facebook, jehož zastoupení je téměř 50%. Druhé místo (diskutabilně) drží kolísající MySpace. Twitter pravděpodobně také sehraje svoji roli, prognostici si však nejsou jisti, nakolik o něj bude mezi zadavateli zájem.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.