Ve světě Play-Doh živočišné druhy nevymírají, vznikají v něm nové roztomilé příšerky

11. 4. 2018 | Kristýna Vozková
Seznamte se siamským prasetem, diskožábou a spoustou dalších imaginárních živočišných druhů, které Play-Doh vytvořilo z plastelíny. Další stovky pak vytvořili sami rodiče s dětmi.

S barvitým a kreativním světem Play-Doh jsme vás seznámili už v minulém roce. Agentura DDB Paris vytvořila při příležitosti 60. výročí značky v roce 2016 kampaň In the world of Play-Doh. Celkem 948 plechovek plastelíny padlo na vytvoření unikátních plakátů, které hravou formou prezentovaly závažné civilizační problémy soudobého světa.

Kampaň pro rok 2017 byla stejně hravá, kreativní a barevná. Na její tvorbě se podílela opět agentura DDB Paris, tentokrát ve spolupráci s produkční agenturou Merci-Michel. Letošní poselství se týkalo jediného tématu – vymírání živočišných druhů. Každých 20 minut totiž na světě jeden zanikne. Ve světě Play-Doh je tomu ale přesně naopak. Tady vznikají ty nejzajímavější a nejbarevnější příšerky, které si jen dokážete představit.

Můžete se s nimi seznámit v unikátním přírodovědném muzeu na microsite kampaně Play-Doh’s Gallery of Emerging Species. Kromě siamského prasete tu uvidíte například diskožábu nebo zombizona. Každý z desítek nových druhů byl nejdříve vymodelován z plastelíny a poté animován za pomoci CGI.

Každému je také věnovaný speciální popisek, ve kterém se dozvíte něco o původu, stravě nebo temperamentu daného zvířete ve stylu National Geographic. Můžete si dokonce vybrat, jestli si chcete medailonek sami přečíst nebo poslechnout buď v anglickém nebo francouzském jazyce. Vzniklo také 5 animovaných videí o příšerkách od francouzského studia Eddy.

Letos však značka zapojila do kampaně také rodiče s dětmi. Webová stránka propojená s facebookovým účtem vyzývala návštěvníky ke sdílení již existujících druhů, ale také k vytváření nových. Během 4 měsíců se tak do kampaně zapojily zhruba 3 miliony dětí i dospělých a vznikly stovky nových živočišných druhů.

Tvorba nových příšerek z plastelíny nebyla zábavou jen pro děti, ale také pro jejich rodiče. Ti si však uvědomovali také edukativní charakter a ekologický přesah kampaně, která poukazovala na to, že nejen pestrý svět Play-Doh má být plný roztodivných živočichů. Právě dnešní mladé generace mohou už od mládí aktivně bojovat za práva zvířat a zamezit rychlému vymírání živočišných druhů. 

Zdroje: thestable.com, creativity-online.com, playdoh-lagaleriedesespeces.com

 

Tip redakce:

 

Plastelína není jen pro děti. Ukazuje to za pomoci svých 948 plechovek značka Play-Doh.  


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: