Virtuální Colonel Sanders griluje mladé influencery

15. 4. 2019 | Aneta Birnerová
Nový virtuální mluvčí KFC dobývá Instagram. Je jím mladý a divoký hipster Colonel Harland Sanders, který paroduje svět influencer marketingu.

Společnost KFC rozjela svou nejnovější kampaň na sociálních sítích. Svůj instagramový profil, který aktuálně čítá 1,3 milionu fanoušků, propůjčila počítačem vytvořené personě sexy Colonela Sanderse.

Influencer Sanders sice působí pouze na Instagramu, ale odkazy na něj najdete také na facebookovém i twitterovém účtu KFC. Stačí vyhledat obsah skrytý pod hashtagem #secretrecipeforsuccess, jenž má kuřecí rebel vytetovaný na levém boku.  

KFC se s investicemi do instagramové kampaně nemýlí. Na této sociální síti se za minulý rok objevily přibližně 2 miliony sponzorovaných reklamních příspěvků od influencerů, což je o 39 % více, než předcházející rok.  

Colonel Harland Sanders

Digitální chlapík s drsných sexappealem Johnnyho Deppa a charismatickým pohledem Richarda Gera se příliš nepodobá obrázku veselého strejdy (plukovníka) s mastným knírem, na který jsme zvyklí. Zato nápadně připomíná vizuální styl populárních instagramových influencerů.

A nezůstává jen u vizuálu. Postava přejímá také obvyklé charaktery a manýry instagramových celebrit, když například říká:

 „Prostě jsem jen virtuální podoba slavného magnáta a chci, aby můj úžasný život inspiroval lidi na celého světě.”

V-Sanders parodicky kopíruje své „kolegy” také stylem příspěvků, které se dají shrnout do třech hlavních kategorií.

#Lifestyle

Nebylo by úžasného života bez úžasného životního stylu. Virtuální Sanders dokáže i přípravu smaženého kuřete proměnit ve vyváženou snídani plnou vlákniny. Samozřejmě nesmí chybět všudypřítomné projevy skromnosti:

Možná jsem potravinářský magnát a inspirace pro celý svět, ale v srdci jsem pořád ten kluk, co rád tráví čas v kuchyni.”

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

I may be a restaurant mogul and international inspiration, but I’m still just a kid who loves being in the kitchen. #humble It’s important never to lose sight of the things that make you who you are. For me, it’s being in the kitchen and making amazing fried chicken. That’s what got me here, and I never want to lose that young and hungry Colonel who spent all his time perfecting fried chicken. I’m still that kid who straps on an apron and makes fried chicken. And I’ll never lose that part of me. Never lose the things that make you who you are. This is part of my #secretrecipeforsuccess. #candid #candidkitchen #colonelskitchen #humble #friedchicken #advice #success #entrepreneur #behindthecurtain #keys #respect #inspiration #positive #positivethoughts #artistatwork #majorkey #cookingram #cooking

Příspěvek sdílený Colonel Harland Sanders (@kfc),



Po vydatné snídani je čas na pořádný workout jako ze starověkého Řecka. Fyzický, emocionální, duševní.



Dále je důležité trávit čas v přírodě. Fyzicky, emocionálně, duševně.

Jediný příspěvek, který v této kategorii chybí, je odkaz na kvalitní čas strávený s rodinou. Nicméně ještě není všem dnům této kampaně konec. Stále se máme na co těšit.

 

#Reklama

Nyní se přesouváme k podstatě živobytí každého influencera - přiznané reklamní příspěvky. V případě digi-Colonela se jedná o produkty a značky, které spravuje reklamní agentura Wieden & Kennedy, jež se také dlouhodobě stará o sociální sítě KFC. Reklamní příspěvky se na profilu KFC budou objevovat až do 22. dubna.

První příspěvek představuje snímek s taktéž populárním motivem „ze zákusilí.” Nahlédnout můžeme do jednání se značkou DrPepper.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

#ad Another big meeting with the best people in the business and the best drink in the business, @DrPepper. I always surround myself with the best people so I can figure out and overcome challenges. Like how to engage with millennials. Did you know they like experiences more than ownership? What a world. When we uncover important new facts with our research, there’s no problem my team and I can’t overcome. Especially when we have ice-cold Dr Pepper to keep us going. Always surround yourself with the best people. That’s a huge part of the #secretrecipeforsuccess. #boardmeeting #business #grinding #meeting #friedchicken #friedchickentattoo #drpepper #imapepper #advice #success #entrepeneur #behindthecurtain #keys #respect #inspiration #positive #positivethoughts #artistatwork #virtualcolonel

Příspěvek sdílený Colonel Harland Sanders (@kfc),

Další příspěvek odhaluje osobní příběh mladého plukovníka, který se stal majitelem světového řetězce smaženého občerstvení díky dobré péči o svou pokožku. Děkujeme, OldSpice.

Každý správný (virtuální) influencer samozřejmě spolupracuje s dalšími (virtuálními) influencery.

#Já_influencer

Nakonec je třeba si připomenout, že ať už influencer mluví o okurkovém salátu, nebo pozitivních zdravotních dopadech pobytu v přírodě, nakonec jde v prvé řadě vždycky o něj.

Zdroje:Bandt.com.au, mobilemarketer.com

Kam dál?

Nedávno jsme psali o jiném sebevědomém počinu značky KFC. O kampani, která velkoryse uznává nespočetné množství fast-foodových napodobenin KFC. Vždyť není důvod k obavám. Všichni víme, že v tomhle městě je pouze jeden plukovník. Na kampaň Chicken Town se podívejte zde

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.