Vítězem IEA 2011 se stal projekt Výmoly.cz

30. 9. 2011 | VOt
Letošní ročník soutěže Internet Effectiveness Awards vyhrál projekt reagující na současný stav českých silnic, Výmoly.cz. Hlavní cenu si odnesla společnost Plus Design & Marketing.

Hlavním vítězem soutěže Internet Effectiveness Awards 2011 se stal projekt Výmoly.cz, který byl zařazen do kategorie Auto-Moto. Vznikl jako reakce na současnou situaci a hrozivý stav českých silnic. Cenu Grand Prix tak získala společnost Plus Design & Marketing, která jej vytvořila.


Odborná porota ocenila na slavnostním vyhlášení 27. září v pražské Lucerně nejefektivnější řešení na českém internetu. Byli vyhlášeni vítězové všech kategorií a celkový vítěz.


Některé úspěšné projekty si odnesly dokonce i více cen, například prodejce letenek Letuška.cz (Nejlepší užití on-line prodeje 1. místo, Spotřební zboží a služby 1. místo), Platební centrum Asiana (Bankovnictví a finance 2. místo, Business to Business 1. místo, Spotřební zboží a služby 2. místo)nebo charitativní portál Daruj správně (Charita, lidská práva a životní prostředí 1. místo, Nejlepší mediální kampaň 1. místo).


Kompletní seznam vítězů IEA 2011 najdete na webových stránkách soutěže.
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.