Vojtěch Bendář, jeden z autorů Marketing Journalu, vydává novou knihu o marketingu na sociálních sítích

4. 3. 2011 | TMJ
Nakladatelství Computer Press vydalo novou publikaci Vojtěch Bednáře, kterého můžete znát také jako autora článků na Marekting Journalu. Ústředním tématem knihy je marketing na sociálních sítích - konkrétně na Facebooku a Twitteru. Kniha, určená i pro čtenáře, kteří se s komunitními sítěmi teprve seznamují, představuje zásadní momenty a problémy, se kterými se mohou marketéři na Facebooku a Twitteru setkávat.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nakladatelství Computer Press vydalo novou publikaci Vojtěch Bednáře, kterého můžete znát také jako autora článků na Marekting Journalu. Ústředním tématem knihy je marketing na sociálních sítích - konkrétně na Facebooku a Twitteru. Kniha, určená i pro čtenáře, kteří se s komunitními sítěmi teprve seznamují, představuje zásadní momenty a problémy, se kterými se mohou marketéři na Facebooku a Twitteru setkávat.

"Kniha se zaměřuje na tvorbu a budování 'komunity'. Osvětluje, jakým způsobem s ní komunikovat, co dělat, když vás na vaší stránce někdo pomlouvá, jak přesvědčovat, aby se fanoušci stali zákazníky. Sleduje reálný smysl marketingu na sociálních sítích," uvádí autor. "Nechtěl jsem napsat další neaktuální návod na Facebook ale něco navíc. Doufám, že se to podařilo."

Štítky dokumentu: Facebook Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: