Volkswagen zabavuje děti pohádkami silnic, které rozvíjí jejich kreativitu

21. 2. 2019 | Petr Michl
Audiokniha propojená s venkovním světem mění tunely, nadjezdy nebo větrné mlýny v charaktery pohádkových příběhů. Právě v okamžik, kdy kolem nich děti projíždí.

Kdo někdy vezl v autě děti školkou či prvním stupněm základní školy povinné, ví, že to může být poměrně nervy drásající zkušenost. Upoutání pozornosti rozjívených dítek se čím dál častěji řeší s pomocí svítícího displeje. Ten vnořený do zadní části předních sedaček je ještě tou jemnější variantou. Často se prostě dítěti dá jen smartphone nebo tablet do ruky. Volkswagen přišel v Nizozemí s lepším řešením.

Je lepším, protože to popsané výše prý ubíjí u dětí kreativitu. Dle Americké akademie pediatrie potřebují děti trávit volný čas více způsobem, který bude podněcovat jejich kreativitu a schopnost objevovat pro ně nové zázračné prvky. Přehlcení informacemi a impulsy z obrazovek působí zcela opačně. I z toho důvodu vytvořila kreativní agentura Achtung! mcgarrybowen pro Volkswagen v Nizozemí aplikaci Snelweg Sprookjes (v překladu: pohádky na cesty).

Ano, aplikaci. Takže jde o další dříví do digitálního lesa, pomyslíte si možná. Odlišností je v tomto případě, že je aplikace propojená s venkovním světem, který děti za jízdy vnímají. Navíc jde o audioknihu se čtyřmi příběhy, které se mění v průběhu cesty autem. Obvyklé prvky u cesty se totiž mění právě, když je míjíte, v pozoruhodné charaktery vyprávěného příběhu. Myslíme jimi například rozvody elektřiny, tunely, nadjezdy, čerpací stanice a v Nizozemí pochopitelně i větrné mlýny.

Aplikace určená pro děti ve věku 4 až 11 let funguje online i offline, objekty určuje dle GPS. Pomáhá zabavit děti a zároveň jim rozvíjí fantazii. Rodičům tak pomáhá hned na dvou frontách a přitom tvoří pozitivní sentiment ke značce Volkswagen, pro kterou je zákaznický segment rodin s dětmi jedním z nejdůležitějších.

Zdroje: The Drum, Oxford Academic  

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.