Výhled z kanceláře reklamky Solve zakrýval billboard. Přišla s originálním řešením

15. 8. 2022 | Petr Michl
Když máte v názvu firmy „Solve", předpokládá se, že umíte řešit problémy. Agentura Solve z Minneapolis vyřešila billboardem poškozený výhled ze svých kanceláří tím, co umí nejlépe: reklamou.

 

Venkovní reklama může být velmi nápaditá, ale zároveň dokáže doslova ničit veřejný prostor. Své o tom ví i pracovníci agentury Solve Advertising z amerického Minneapolis, kteří byli zvyklí ze své kanceláře v samém centru města na výhled na mrakodrapy. Přišli o něj kvůli velkému billboardu, ale rozhodli se to vyřešit.

Najali si proto danou reklamní plochu. Různé reklamy na garantované nabídky, pojišťováky, právníky nebo (film) Vzteklé tlapky tak vystřídalo to, co už tam kdysi bylo: městské panorama. Podívejte se na timelapse video, které tuto proměnu zachycuje.

Nejlepší na tom je to, že náprava přišla činností agentury ­– reklamou – a v souladu s deklarovanou hodnotou značky, která má schopnost najít řešení (tedy „solve") přímo v názvu. Ostatně na billlboardu je mimo domény solve-advertising.com a názvu agentury Solve napsáno: „Our employees' view. Solved" („Výhled našich zaměstnaců. Vyřešen").

Vše pak potvrzuje i claim na závěry videa: „Dokud nám bude svět přihrávat problémy, budeme je řešit."

Zdroje: Solve, La Criatura Creativa, Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: