Výsledky Internet Effectivness Awards 2012

21. 9. 2012 | Petr Michl
Podívejte se na nejefektivnější internetové projekty uplynulého roku. Kralovala jim aplikace pro Škoda Auto.

Včerejší vyhlášení cen Internet Effectivness Awards se neslo ve swingovém rytmu a v době prohibice nemohlo mít lepší téma než gangsterské prostředí 30. let v USA.

Třeba i proto byla Grand Prix soutěže udělena skutečně „těžké váze“. Tím nejvíce efektivním internetovým řešením se stala aplikace TNT (Target Network Tool), kterou vytvořila Et Netera. Ta pomáhá společnosti Škoda Auto lépe řídit jednotlivé projekty obchodníků a tím i obchodní síť automobilky. V obřích objemech zakázek tak může i pouhé softwarové řešení ušetřit velké náklady tím, že výrazně snižuje čas nutný pro vyřízení obchodních zakázek, reportování dat managementu a další obchodní procesy.

 

Nejlepší využití sociálních sítí, virálního marketingu a videa vykázala kampaň k relaunchi značky ETA realizovaná agenturou Wunderman. Ta měla za efekt vyprodání zásob vysavačů 2 týdny před vánoci. Vtipná videa ukazující vlastnosti produktů ETA, v nichž zářil Petr Čtvrtníček, zaznamenala 1,62 milionu zhlédnutí.

 

Ocenění za nejlepší mobilní řešení si odnesla aplikace Horská služba, práce společnosti eMan. Ta umožňuje přivolat pomoc v případě nouze prostřednictvím stisknutí jediného tlačítka v mobilní aplikaci. Podle aktuální polohy uživatele v terénu je automaticky kontaktována nejbližší stanice Horské služby, která tak může okamžitě zasáhnout. Ke kontaktování horské služby je možné využít i nouzovou SMS (obsahuje automaticky GPS souřadnice odesilatele) nebo telefonát. Počet stažení aplikace je v řádech desítek tisíc.

Ocenění za inovace připadlo kampani Nový Peugeot 208. Let your body drive!, konkrétněji webové stránce od Symbio Digital. Ta představuje nový Peugeot 208 skutečně nevídaným způsobem, nabízí virtuální projížďku vymodelovaným 3D městem. Samotný Peugeot se ovládá pomocí webkamery a technologie rozpoznání pohybu a úsměvu. Flashovou hru si vyzkoušelo přes 43 tisíc lidí a strávili u ní dlouhé hodiny.

 

Nejlepší integrovanou kampaň si odnesla AirBank za svou otevřenou komunikaci před spuštěním banky, na které se zásadně podílela s. Mather Advertures. Online kampaně a PR předcházely tradiční ATL kampani. První miliarda korun na účtech AirBank byla dosažena za tři týdny po spuštění bez podpory ATL kampaní.

 

Výherce v jednotlivých oborových kategoriích s linky na podrobnější popis jednotlivých kampaní naleznete níže:

 

Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí
1.místo 2. místo 3. místo
Tlumočník očima neslyšícího dítěte Geoportál Geosense Think Big portál/extranet
Klient: Česká komora tlumočníků znakového jazyka Klient: Geosense s.r.o Klient: Nadace O2
Dodavatel: 2FRESH Dodavatel: Geosense s.r.o. Dodavatel: Et netera a.s.

 

 Bankovnictví, pojišťovnictví a finance
1. místo 2. místo 3. místo
Generali Klikni si pro slevu Virtuální pobočka Hypoteční banky Otevřená komunikace Air Bank před spuštěním banky
Klient: Generali Pojišťovna a.s. Klient: Hypoteční banka a.s.. Klient: Air Bank
Dodavatel: H1.cz + Zděnek Krejčí (kódování, grafika) Dodavatel: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. Mather Advertures, s.r.o

 

Kultura a Zábava
1. místo 2. místo 3. místo
SMS TICKET Majáles 2012 Hledá se Axe anděl
Klient: SMS TICKET s.r.o. Klient: Studentská organizace StudentZone o.s. Klient: Unilever ČR (Hana Wolf, Martin Molčan)
Dodavatel: SMS TICKET s.r.o. Dodavatel: SHERWOOD Media s.r.o. Dodavatel: FOR INTERNET, s.r.o. (Josef Janeček, Vojtěch Šmíd)

 

Auto Moto
1. místo 2. místo 3. místo
Target Network Tool (TNT) Nový Peugeot 208. Let your body drive! Výmoly: Monitoring stavu českých silnic
Klient: ŠKODA AUTO a.s. Klient: Peugeot Česká republika Klient: PLUS DESIGN & MARKETING s.r.o.
Dodavatel: Et netera a.s. Dodavatel: SYMBIO Digital s.r.o. Dodavatel: PLUS DESIGN & MARKETING s.r.o.

 

Studentský projekt
1. místo 2. místo 3. místo
GMCHelper Markething Nosím Vaše Triko
Klient: Roman Sterly Klient: Katedra Marketingové komunikace a PR, FSV UK Klient: různí
Dodavatel: Roman Sterly Dodavatel: Studenti, absolventi a zaměstnanci katedry
Marketingové komunikace a PR
Dodavatel: Pavel Kotyza

 

Telekomunikace a IT
1. místo 2. místo 3. místo
Mattoni a Morpheus: sňatek z rozumu Nový Vodafone.cz Mastheady pro klienta Vodafone
Klient: Isobar Klient: Vodafone Czech Republic, a.s. Klient: Vodafone Czech Republic a.s.
Dodavatel: Isobar Dodavatel: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. Mather Advertures, s.r.o.

 

Cestovní ruch a doprava
1. místo 2. místo 3. místo
FlyLine Plus – cestovní pojištění od Evropské na jeden klik. Cargopass – mobilní aplikace dopravní databanky Aplikace Horská služba
Klient: Evropská Cestovní Pojišťovna a.s. Klient: Compass Communication a.s. Klient: Horská služba ČR, o.p.s.
Dodavatel: AARON GROUP/Amadeus Czech Republic Dodavatel: Compass Communication a.s. Dodavatel: eMan s.r.o.

 

Průmysl a energetika
1. místo 2. místo 3. místo
Rozvoj mapových služeb ČEZ Prodlužka záruky ETA Správa firemního portfolia webů
Klient: ČEZ, a.s. Klient: ETA, a.s. Klient: AGEL a.s.
Dodavatel: HSI, spol. s r.o. Dodavatel: eBRÁNA, s.r.o. Dodavatel: Onlio, a.s.

 

Spotřební zboží, obchod, prodej
1. místo 2. místo 3. místo
ETA ESHOP: 300 % nárůst obratu po implementací digitální strategie Mobilní aplikace Můj McDonald Eta – Testovací Studio
Klient: ETA a.s. Klient: McDonald‘s Klient: ETA a.s.
Dodavatel: Red Media s.r.o. Dodavatel: OMD Czech, a.s. Dodavatel: Wunderman

 

Cena čtenářů IHNED.cz
1. místo 2. místo 3. místo
Majáles 2012 SMS TICKET Aplikace Horská služba
Klient: Studentská organizace StudentZone o.s. Klient: SMS TICKET s.r.o. Klient: Horská služba ČR, o.p.s.
Dodavatel: SHERWOOD Media s.r.o. Dodavatel: SMS TICKET s.r.o. Dodavatel: eMan s.r.o.

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.