Významné vylepšení Facebook Ads: Jde u nich zvolit zobrazení v konkrétní hodiny

6. 8. 2014 | Petr Michl

Facebook přidal v tichosti velké vylepšení svých reklam při nastavení kampaní v Power Editoru. Inzerenti, kteří využívají tzv. Lifetime Budgets (tedy finanční omezení na kampaň, nikoliv na den - pozn. red.), mohou nyní nastavit dny a především hodiny, v kterých se budou nebo nebudou jejich reklamy zobrazovat.

Video níže provádí samotným procesem nastavení.

Využití je nasnadě. Jde o příležitost přinášet kvalitnější návštěvnost na základě znalosti zákazníků. Pokud například víte, že objednávky konkrétního zboží přicházejí nejčastěji v nočních hodinách, můžete povolením reklam pouze v tyto časy pravděpodobně výrazně zvýšit konverzní poměr.

Portál AllFacebook zveřejnil několik printscreenů nové funkce v Power Editoru. Níže si je můžete prohlédnout.

Zdroj: AllFacebook

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.