Walmart se svými zaměstnanci šíří naději za zpěvu kultovní písně

8. 4. 2020 | Milada Zemanová
Obchodní domy Walmart ve spolupráci se svými zaměstnanci vytvořily reklamu plnou naděje pro své zákazníky. Reagují tak na současnou koronavirovou krizi i úmrtí autora písně Lean On Me.

V životě každého člověka jsou chvíle, kdy zažívá trápení. Důležité je si ale uvědomit, že jsou kolem nás lidé, kteří nám pomohou, a na které se můžeme spolehnout. Stačí jen spolknout svou pýchu a nechat si pomoci. Znějí vám tato slova povědomě? Pak jste rozpoznali parafrázi ikonického hitu Lean On Me (Opři se o mě) od zpěváka Billa Witherse.

Píseň pochází z roku 1972, nicméně v současné koronavirové krizi je více než aktuální.

Řetězec velkých diskontních obchodních domů, Walmart, si velmi dobře uvědomuje, že lidé potřebují jeden druhého a nemusí se jednat jen o přátele či rodinné příslušníky. Zaměstnanci Walmartu chtějí ukázat zákazníkům, že jsou tu pro ně i v těchto těžkých dobách. Stačí se jen na ně spolehnout...A právě proto nazpívali zmíněnou píseň Lean On Me, svou podporu tak předávají druhým lidem.

Zpěv jednotlivých zaměstnanců Walmartu je prokládán videi a fotografiemi, které mají jediné poselství: „Vše bude zase dobré, spolu to zvládneme.” Jestli ve vás jejich poselství také vzbudí optimismus, můžete posoudit ve videu níže.

Zajímavostí je, že tento nápad přišel nejprve od samotných zaměstnanců z Walmartu ve městě Paris ve státě Illinois. Toto video bylo umístěné na Facebook a během 2 týdnů nasbíralo přes 20 000 zhlédnutí.

Zástupci Walmartu uvedli, že je počin jejich zaměstnanců inspiroval, a rozhodli se proto natočit s jejich pomocí vytvořit 60sekundovou reklamu. Autor písně, kterou zaměstnanci zpívají, Bill Withers, zesnul v minulém týdnu na následky srdečních komplikací. Bylo mu 81 let a Walmart tak tímto videem vzdal i hold tomuto talentovanému hudebníkovi. Skladba Lean On Me patří mezi nestárnoucí hity a hudební časopis Rolling Stone ji dokonce zařadil do žebříčku nejlepších písní všech dob. Originál si můžete poslechnout níže:

Lidé jej oceňují video od Walmartu především díky autenticitě jednotlivých záběrů, a také proto, že reaguje na současnou situaci. Tedy úmrtí Billa Witherse.

Cílem videa od Walmartu je kromě vyjádření podpory i informovat o webové stránce Here for you (Jsme tu pro vás). Zde se lidé dozví, jakým způsobem řetězec obchodních domů reaguje na aktuální pandemii, stránka obsahuje mimo jiné tipy, jak lidé mají nakupovat, aby co nejvíce ochránili své zdraví.

Zdroj: Adweek

 
Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.