WebExpo představí budoucnost zdravotní péče i to, jak Číňané využívají AI v reklamě

3. 7. 2019 | Petr Michl



Konference WebExpo přiveze v září do Prahy celkem 70 řečníků, kteří se budou zabývat tématy pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. Jedním z témat budou reklamní technologie a podnikání v Číně, promluví i Bessie Lee, která v Číně vedla pobočku WPP s miliardovým obratem. Představí se také zdravotnický chatbot, který může v budoucnu zprostředkovat dostupnou péči po celém světě. WebExpo je největší a nejdéle fungující česká technologická konference, tento rok se koná již po dvanácté.

„Program WebExpa každý rok ukazuje globálními trendy v softwaru a technologiích, letos proto mluvíme o rozvoji umělé inteligence v Číně nebo budoucnosti zdravotnictví. WebExpo je však zároveň největším setkáním české internetové komunity, co se děje mimo přednáškové sály je právě tak důležité jako samotný obsah,” říká ředitelka WebExpa Šárka Štrossová.

O Číně a tom, jak zde funguje marketing a jak využívání AI mění reklamu bude mluvit Bessie Lee. Ta jako CEO čínské pobočky WPP, největší reklamní firmy na světě, zodpovídala za 14 000 zaměstnanců a roční obrat ve výši jedné miliardy dolarů. Z Číny dorazí také „královna mobilních aplikací” Milan Chiang, zakladatelka a CEO Verystar, poskytovatele WeChat Pay a Alipay, který dodává řešení pro mobilní marketing více než 40 000 obchodům jako je KFC, L´OREAL nebo Pizza Hut.

O celosvětovou dostupnost zdravotní péče se snaží Anna Zawilska, vedoucí výzkumu v Babylon Health. Přiblíží mimojiné vývoj zdravotnického chatbota, který dokáže kdykoliv poradit při zdravotních potížích či spojit se skutečným lékařem.


Ukázka softwaru s chatbotem i možností objednání u lékaře a komunikaci s ním od Babylon Health. Zdroj: Mobile Health News

O budoucnosti zdravotní péče bude mluvit i designér Tim Caynes. Ten se zabývá návrhem systémů pro chirurgy, aby se jim lépe pracovalo s novými technologiemi na operačním sále. Jejich přednášky jsou zajímavé nejen pro zájemce o medtech, ale také pro ty, kdo chtějí své produkty zlepšovat skrze UX nebo použití umělé inteligence.

WebExpo má ale i své české zastoupení. Na konferenci vystoupí s příspěvkem o budování digitální společnosti Jakub Nešetřil, zakladatel českého startupu Apiary, který odkoupil za miliardu korun softwarový gigant Oracle, a který před nedávnem spustil iniciativu Česko.digital. Po letech se na pódium WebExpa vrací i ikona české programátorské scény, zakladatel Nette David Grudl.

Dvanáctý ročník WebExpa s kapacitou 2000 návštěvníků se uskuteční v pražské Lucerně od 20. do 22. září 2019.

 

Kde: Palác Lucerna

Kdy: 20. do 22. září 2019

Lístky a program naleznete na webu konference WebExpo

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.