Weby E15.cz a Strategie.cz jsou po redesignu

20. 1. 2011 | TAS
Portál deníku E15.cz a s ním i web Strategie.cz dnes představili svou novou podobu. Změn doznal nejen grafický design, ale také obsahová struktura projektů. Strategie se nově přesouvá pod portál E15.cz kde bude figurovat jako jedna z hlavních záložek. Vydavatelství Mladá Fronta tak začalo naplňovat vizi, kterou představil v rámci své restrukturalizace na konci minulého roku.

Logo magazínu Strategie, zdroj: www.istrategie.cz

Portál deníku E15.cz a s ním i web Strategie.cz dnes představili svou novou podobu. Změn doznal nejen grafický design, ale také obsahová struktura projektů. Strategie se nově přesouvá pod portál E15.cz kde bude figurovat jako jedna z hlavních záložek. Kromě zmiňované Strategie budou obdobnou funkci zastávat i weby FinExpert, DigiArena a AVmania. Vydavatelství Mladá Fronta tak začalo naplňovat vizi, kterou představil v rámci své restrukturalizace na konci minulého roku.

Krok má skomírajícímu projektu Strategie přinést nové čtenáře. Vydavatelství si od posílení online podoby slibuje především vyšší flexibilitu obsahu, který by měl zalepit díru, vzniklou přechodem tištěné Strategie na měsíčník. Zda se změna skutečně pozitivně odrazí v návštěvnosti webu ukáží až výsledky měření NetMonitor. Dá se však předpokládat, že řazení po vzoru webu iHNed.cz a vzájemné přebírání obsahu bude mít potenciál zvednout traffic až dvojnásobně.

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.