Weby měřené NetMonitorem navštěvuje z mobilů již 1,4 milionů uživatelů

28. 2. 2013 | Petr Michl
Netmonitor: Mobily a tablety používá k návštěvě internetu již více než pětina celé online populace, tedy 1,4 milionu uživatelů.

V lednu byly poprvé publikovány výsledky návštěvnosti internetu z mobilních zařízení a dále sociodemografické informace o návštěvnících streamovaného obsahu, což přináší nové zajímavé informace o českých internetových uživatelích. Dle prvních dat o návštěvnosti z mobilních zařízení vyplývá, že mobily a tablety používá k návštěvě internetu již více než pětina celé online populace, tedy 1,4 milionu uživatelů. V lednu letošního roku provedli čeští internetoví uživatelé na webech zapojených do výzkumu rekordních 9,3 miliardy zobrazení stránek z klasických PC a z mobilů pak téměř 505 milionů. Mezi nejnávštěvovanější weby z mobilních zařízení patří horizontální a zprávodajské portály.

Webové stránky měřené NetMonitorem navštívilo v letošním lednu celkem 8,3 milionu uživatelů, toho 6,4 milionu pocházelo z ČR. Čeští internetoví uživatelé strávili na webech zapojených do výzkumu měsíčně v průměru více než 30 hodin a provedli více než 1,2 miliardy návštěv, přičemž průměrná délka jedné návštěvy přesáhla v lednu 9 minut.


Návštěvnost internetu v ČR – výsledky za leden 2013. Zdroj: NetMonitor – SPIR – Gemius &MEDIARESEARCH, leden 2013


Návštěvnost streamovaného obsahu

Dle lednových výsledků navštívilo stránky se streamovaným obsahem přibližně 3 miliony českých uživatelů, což je téměř polovina celé online populace v ČR. Návštěvníci těchto webových stránek na nich provedli více než 120 milionů zahájených přehrání s průměrnou délkou návštěvy 9 minut.

Weby se streamovaným obsahem navštívili v lednu především muži (57%). Nejpočetnější skupinou uživatelů jsou návštěvníci ve věkových kategoriích 25-34 let (21,94%) a 35-44 let (20,54%). Obě skupiny těchto uživatelů dosahují počtu více než 600 tisíc. Nejvíce návštěvníků sledujících webové stránky s videem pochází z větších měst o velikosti 20 000 – 99 000 obyvatel a nad 100 000 obyvatel.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.