YouTube bilancuje s originálními kanály, jen 40 % z nich dostane příležitost pokračovat

14. 11. 2012 | BD
YouTube se přibližuje televizi. Nyní zvažuje, které kanály jsou úspěšné a které už se nevyplatí obnovovat na "další řadu".

V loňském roce uvedl YouTube kanály s originálním obsahem, které mají na stránku nalákat pravidelné diváky a přiblížit server k televizi. Počet kanálů a jejich rozmanitost se YouTube snaží neustále rozšiřovat, ale po roce je už i schopen udělat několik změn. Stejně tak, jako to chodí i v televizi, zvažuje videoportál, které kanály jsou úspěšné a které už se nevyplatí obnovovat na další řadu.

 

V tomto týdnu bude YouTube obnovovat smlouvy s jednotlivými kanály a v plánu má podporovat jen 40 % nejúspěšnějších. Rozhodující ukazatelé jsou doba sledování a hospodaření s penězi. Na začátku investoval videoportál spadající pod gigant Google do originálních kanálů kolem pěti milionů dolarů.

Jistou nápovědu, kdo snad nepůjde z kola ven, mohou poskytnout i žebříčky nejúspěšnějších kanálu, které sestavuje například Advertising Age či Deadline. Můžeme zde zpozorovat i to, že pořadí jednotlivých kanálů silně ovlivní i jedno úspěšné video - Kanál The NOC si během týdne polepšil o dvacet příček jen díky parodické předělávce písničky Whistle.

 

Kanály s originálním obsahem určené primárně pro videoportál se zdají být jako dobrá taktika. I v našich podmínkách se tomuto formátu poměrně daří. V českém prostředí s ním sklízí úspěchy videoportál Stream, například se seriálem Peklo na talíři či Gebrian versus.

Zdroje: www.allthingsd.com, www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: Google YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.