YouTube spouští Super Stickers. Nový způsob příjmu pro autory

7. 11. 2019 | Milada Zemanová
Fanoušci si budou moci zakoupit speciální samolepky, umístit je do chatu pod živým vysíláním a finančně tak podpořit svého oblíbeného autora.

YouTube tento týden spustil nový nástroj s názvem Super Stickers (Super samolepky, pozn. redakce). Tyto nálepky jsou určeny pro fanoušky a je to způsob, jak mohou vyjádřit podporu svému oblíbenému tvůrci. Jedná se o obdobu funkce Super Chat, která zvýrazňuje zprávy od fanoušků v rámci chatu. Super Chat byl spuštěn před 3 lety a od té doby jej využilo přes 100 000 účtů a dle vyjádření YouTube si některé vydělávají i 400 dolarů za minutu.

Aby tvůrci mohli využívat kteroukoliv z těchto funkcí, musí mít monetizovaný účet, na kterém bude alespoň 1000 odběratelů . Musí jim být více než 18 let a navíc se musí nacházet v některé z 60 zemí (mezi nimi je zahrnuta i ČR), ve kterých je tento nový nástroj podporován.

Super Stickers najdou uplatnění během živého vysílání

A jak tedy Super Stickers funguje? Během živého vysílání si uživatelé mohou zakoupit samolepku, ta se následně objeví v chatu a tvůrce dostane podíl z její ceny.

 

Super Stickers jsou rozděleny do kategorií, jako jsou móda, sport, hudba, a další. V současné chvíli je k dispozici 8 balíčků těchto nálepek, 5 z nich je animovaných. Nesou názvy jako „Hi, Popo”, „Baby Lemon”, „Energetic Lemon”, „Bushiba”, „Biggest Fans”, apod. A součástí samolepek jsou i bližší informace o jejich významech, takže uživatelé tak mají lepší představu o tom, kdy kterou samolepku použít.

Zmíněné balíčky jsou k dispozici v anglickém, francouzském, japonském, portugalském a korejském jazyce . Cena za pořízení jednoho balíčku se pohybuje od 99 centů do 50 dolarů.

Super Stickers jsou tak další z cest, jak se YouTube snaží finančně podpořit tvůrce zajímavého obsahu. Dle YouTube budou samolepky k dispozici během tohoto týdne všem účtům, které splňují výše uvedené podmínky.

Zdroje: TechCrunch, Google

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.