YouTube umožní značkám doplnit reklamní videa odkazem na inzerované produkty

25. 5. 2015 | Dan Škvařil
YouTube jde naproti online prodejcům. Nový reklamní formát umožní navádět zákazníky z reklamních videí přímo k produktovým stránkám v okamžiku, kdy se o produktech hovoří.

Popularita videí na internetu neustále stoupá. Proč tedy co nejjednodušeji nepropojit video a produkty, které jsou v něm zobrazeny? YouTube si tuto otázku položil již před nějakou dobou a nyní přichází s odpovědí. Tou je možnost doplnit reklamní video přímo o odkazy na produkty, o kterých se v něm hovoří. Funkce se bude objevovat postupně během následujících měsíců.

Produktové odkazy se objeví na desktopu i mobilních zařízeních
. Když si je uživatelé otevřou, budou přesměrováni přímo na webovou stránku značky s danými produkty.


Sridhar Ramaswamy, senior viceprezident Googlu pro reklamu k tomu na konferenci v San Francisku řekl: „Naše motivace vychází z toho, že zde existuje obrovský generační posun. Já bych například hledal produkty ke koupi v katalogu. Mí náctiletí synové je však mnohem pravděpodobněji budou hledat přes video. Tento formát se proto zdá být zcela přirozeným doplňkem toho, jak lidé uvažují o nakupování.“

Ramaswamy uvedl, že v průměru zaznamenávají značky třináctiprocentní nárůst ve vyhledávání, pokud uživatelé sledují jejich videa na YouTube.

Reklama je pro YouTube majoritním zdrojem tržeb, činí celých 90 procent. Prodej reklam však v poslední době dosti zpomalil a také cena za klik (CPC) v loňském roce poklesla o 7 procent. Google se snaží získávat další zdroje příjmů, kde to jen jde, a je tak nucen přicházet s dalšími inovacemi. Lákaní přímo do online obchodů z populárních truview reklam na YouTube se přitom zdají jako jasný recept na úspěch.

Zdroje: Mashable, MarketingMagazine

Štítky dokumentu: E-Commerce Reklama online YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.