Žebříček Storyclash: nejúspěšnější česká média a články v sociálních sítích v srpnu 2018

26. 9. 2018 | Petr Michl



Nástroj Storyclash přináší social media ranking jednotlivých médií na mnoha evropských i světových trzích a nově zahrnuje i ten český. Sleduje interakce jejich SoME účtů na Facebooku, Twitteru, Instagramu a YouTube. Interakce jsou přitom sumou všech lajků, sdílení, komentářů a reakcí, které jejich příspěvky  získají.

Žebříček tak ukazuje, která média a témata jsou v sociálních sítích nejsilnější.  Srpen je mediálně obvykle takzvaným okurkovým obdobím a nejpopulárnější obsah v sociálních médiích tomu odpovídá. Na vrcholu žebříčku je článek o vrácení lodě s uprchlíky do Libye na TN.Nova.cz s podtitulem „Neziskovky zuří". Druhá a třetí pozice potom připadá soutěži o Macbook na Instagramu Extra.cz a poté další instagramová soutěži o lístky na koncert teenagerských interpretů Marcus & Martinus a Jasona Derulo od TV Óčko.

4 články z TOP 10 se týkají úmrtí českých vojáků v Afghanistánu, bodoval také pravděpodobně díky škodolibosti hojně sdílený článek Novinky.cz Abstinenti jsou více ohroženi demencí, zjistili vědci. Pozitivním světýlkem na konci tunelu i první desitky žebříčku je pak článek Aktuálně.cz Ind už 40 let sází stromy na ostrově, bojuje proti suchu. Do lesa se mu nastěhovali tygři i sloni.

Mezi nejúspěšnější média v sociálních médiích patřily (stejně jako v červnu) Novinky.cz, Extra.czAktuálně.cz.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.