Žena vlastníkem podniku = vysoký důraz na zákaznický servis

11. 5. 2010 | ILE
Pro většinu SMB, které vlastní žena, je jednou z hlavních strategických priorit rozvunutý zákaznický servis. Naopak na zcela opačném konci žebříčku zájmu se nalézá většina aktivit marketingové komunikace a zájem o web a sociální sítě. Tedy alespoň podle průzkumu společnosti Forbes Insight, který interpretuje srever MarketingProfs.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pro většinu SMB, které vlastní žena, je jednou z hlavních strategických priorit rozvunutý zákaznický servis. Naopak na zcela opačném konci žebříčku zájmu se nalézá většina aktivit marketingové komunikace a zájem o web a sociální sítě. Tedy alespoň podle průzkumu společnosti Forbes Insight, který interpretuje srever MarketingProfs.
Z výzkumu vyplývá, že ženy se nejvíce zaměřují na uchování stávajících zákazníků a prohlubování B2C vztahů, kdežto růst a expanzi rády plánují, ale v praxi nezrealizují. Své podniky považují za efektivní a úpravy rády dělají za běhu.
Podle 65 % žen je stávající zákazník bezpochyby výdělečnější než nově získaný. 74 % pak tvrdí, že ani pokles prodeje není důvodem k lovení nových zákazníků.
Průzkum také poukázal na fakt, že čtvrtina SMB podniků, vlastněných ženou, nevlastní webovou prezentaci, a pokud ano, používají jí primárně pro offlinový kontakt (ze 47 %). Ze sociálních médií pak majitelky nejvíce používají LinkedIn, ale především pro vlastní zvyditelnění. Firemní stránku na Facebooku pak má pouhých 20 % těchto společností.

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.