'Zhulené dopravní značky' varují před nebezpečím řízení pod vlivem marihuany

10. 11. 2019 | Petr Michl
Ani tráva za volant nepatří. Agentura Rethink na to v kanadském Vancouveru upozorňuje s pomocí reklam v podobě „zhulených“ dopravních značek.

 

Zhoršení soustředění a reakcí řidičů za volantem dnes nemá na svědomí zdaleka jen alkohol. Smrtelné následky může mít sledování displeje smartphonu i to, když si dáte „jen tak na pohodu“ jointa. Na poslední jmenovanou možnost se snažila v kanadském Vancouveru upozornit kampaň asociace Arrive Alive Drive Sober.

Prostředkem k tomu byly venkovní reklamy připomínající dopravní značky. Jejich posláním přitom bylo zprostředkovat, jak marihuana dokáže ovlivnit schopnost vnímání našeho okolí. Mimo jiné může ztížit rozpoznání různých tvarů, včetně symbolů na dopravních značkách. Mezi nimi byl ten označující blízkost školy (dětí) či sportoviště. Každá značka přitom byla doplněna cedulkou s varováním „Cannabis Affects Comprehension(Cannabis ovlivňuje chápání) odkazující na to, že konzumace marihuany může způsobit problémy s prostorovým vnímáním. A to je zkrátka u řízení docela problém, nejen při rozpoznání dopravních značek. Bezpečná jízda toho totiž vyžaduje mnohem více.

Za kampaní stojí agentura Rethink

 
 

Tip redakce: 



Kanadská agentura Rethink má letos více skvělých zářezů. Díky ní Heinz naklonil etiketu na lahvi od kečupu o 45°. Přesně tak totiž kečup z lahve dostanete nejlépe ven
Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.