Heinz naklonil etiketu na lahvi od kečupu o 45°. Přesně tak totiž kečup z lahve dostanete nejlépe ven

11. 9. 2019 | Kristýna Vozková
Dobrá zpráva pro ty z vás, kteří si lámou hlavu nad tím, jak nejlépe dostat kečup ven z lahve. Heinz otočil etiketu na svých lahvích o 45°, a odhalil tak svým konzumentům tajemství správného servírování.

Také si při dávkování kečupu na hranolky vždycky vylijete do talíře celý obsah lahve? Potom je pro vás nová kampaň značky Heinz jako stvořená. Názorně vám totiž ukáže, jak kečup dostat co nejsnadněji z lahve. Ale nečekejte žádné plácání ani třepání. Vše, co potřebujete je totiž ten správný náklon – 45°.  A pokud byste si stále nevěděli rady, řiďte se podle etikety. Heinz ji pro vás totiž do ideálního úhlu natočil. 

Kampaň Heinz Pour Perfect Bottle byla vytvořena kanadskou agenturou Rethink. Ta se při její tvorbě inspirovala tutoriály na YouTube. Existuje totiž celá řada online návodů, jak kečup dostat z lahve ven.  Kromě těch klasických, jako výše zmíněné plácání, třepání nebo použití nože, si můžete lahve třeba přilepit k nohám a kečup ven „vychodit” nebo ho připevnit na vrtačku a nechat odstředivou sílu, ať dílo vykoná za vás. Myslíme si ale, že oficiální návod výrobce je mnohem praktičtější. 

Brian Neumann, zastávající v Kraft Heinz Canada pozici senior brand manažera, uvedl na adresu kampaně následující: „Letos jsme náš marketing zaměřili především na posílení emocionálního spojení fanoušků se značkou. Neustále se snažíme vymýšlet zábavné způsoby, jakými lze zdůraznit ikonickou a nadčasovou povahu produktu a zároveň vykouzlit našim zákazníkům úsměv na tváři. A přesně to představuje i otočená etiketa na lahvi od kečupu.“ 

Bohužel jsou unikátní lahve v testovacím provozu a pokud si pro kečup nechcete zajet až do Toronta, doporučujeme si etiketu v případě nouze jen přelepit.

Zdroje: thedrum.com, thetakeout.com

 

Kam dál:

Asi těžko najdete mezi slavnými tvářemi většího milovníka kečupu než je Ed Sheeran. Ten si nechal v roce 2012 logo značky Heinz dokonce vytetovat na paži. A Heinz pro změnu vytvořil limitovanou edici kečupů, kterou zdobí Edova tetování.  

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.