Zisk skupiny WPP stoupl téměř o třetinu

6. 3. 2011 | ČTK
Zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v loňském roce zvýšil téměř o třetinu na 851 milionů liber (zhruba 24 miliard Kč). Výsledky společnosti byly podpořeny oživením amerického trhu s reklamou ve čtvrtém čtvrtletí. Informoval o tom dnes internetový server BBC.

WPP Group, zdroj: www.wpp..com

Zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v loňském roce zvýšil téměř o třetinu na 851 milionů liber (zhruba 24 miliard Kč). Výsledky společnosti byly podpořeny oživením amerického trhu s reklamou ve čtvrtém čtvrtletí. Informoval o tom dnes internetový server BBC.

Tržby společnosti, která vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather, stouply o 7,4 procenta na 9,3 miliardy liber. "Celoroční výsledky byly silné a překonaly očekávání," řekl agentuře Reuters analytik Alastair Reid z firmy UBS.

Společnost WPP počítá s růstem rovněž v letošním roce. Generální ředitel podniku Martin Sorrell nicméně upozornil, že stále existují důvody k opatrnosti, jako jsou například problémy s dluhy v eurozóně či nepokoje na Blízkém východě.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.