Zlatý středník představil shortlisty. Do užší nominace se dostalo 62 projektů

9. 4. 2019 | Petr Michl

Tradiční soutěž firemních online i tištěných médií, Zlatý středník, kterou již po sedmnácté pořádá oborová organizace PR Klub, se chýlí do finále. Třicet devět profesionálů ze světa PR a marketingu během března ohodnotili 127 přihlášených projektů spadajících do 15 kategorií. V tuto chvíli známe tituly 62 projektů, které se dostaly do užšího výběru.

Na shortlist v kategorii Nejlepší webové stránky a on-line aplikace se dostal projekt Aktivně a zdravě vytvořený pro neziskovou iniciativu Vím, co jím a piju o.p.s. (dále VCJ)  vydavatelem Marketing Journalu, PR a komunikační agenturou Focus Agency. Projekt stojí na webu a zejména na mobilní aplikaci (dostupná na Google Play a iOS), která povzbuzuje své uživatele k aktivnímu a zdravému životu skrze výzvy z oblasti pohybu, výživy či odpočinku.
Aktivně a zdravě vzniklo na základě spolupráce České podnikatelské pojišťovny, VCJ a Sportinvest Marketing jako unikátní CSR projekt na podporu zdravého životního stylu. Pro aktivní uživatele aplikace, kteří na své kondici zapracují, připravila ČPP zvýhodněnou smlouvu životního a rizikového pojištění s dvojnásobným plněním u rizika hospitalizace z důvodu úrazu nebo nemoci. Hlavní motivací je ale přispět ke změně dnešního stavu, kdy čtvrtina lidí ignoruje preventivní prohlídky u lékaře, třetina se přejídá, polovina nesportuje a jen 1 z 10 Čechů se cítí být fit.

Vítěze 17. ročníku vyhlásí PR Klub během slavnostního galavečera, který proběhne 25. dubna 2019 od 19 hodin v hotelu Vienna House Andel’s Prague, Stroupežnického 21, Praha 5.

V užších nominacích jsou v aktuálním ročníku zahrnuty kromě stupňů vítězů (1. až 3. místo) také ocenění tzv. vysoké přidané hodnoty TOP RATED či RATED. Seznam projektů, které se dostaly do užšího výběru naleznete níže.

Kromě toho bude během galavečera již počtvrté vyhlášeno ocenění Grand Prix, které uděluje Výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky v oblasti grafiky, obsahu či za celkovou úroveň elektronického a tištěného média. Dále bude také udělena cena Osobnost PR Zlatého středníku 2018 za zásluhy v oblasti PR. Vedle oceňování vítězných projektů bude možné zhlédnout výstavu oceněných projektů, poslechnout si komentáře poroty k trendům, jakými se firemní média ubírají a bude připraven i zábavný doprovodný program.


Přehled jednotlivých shortlistů dle kategorií naleznete níže: 

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.