Změny ve způsobu počítání sníží společnostem na Facebooku množství checkinů

30. 3. 2012 | BD
Facebook slibuje firmám přesnější čísla o počtu oslovených zákazníků.

Checkin představuje jednu návštěvu uživatele na konkrétním místě. Může to být město, ulice nebo konkrétní obchod. Uživatelé největší sociální sítě mají asi rok možnost značit v mapě místa, kde žili a která navštívili. U každé fotky nebo statusu je také možné označit, kde byla fotka pořízena nebo kde byl status napsán. Prostě se na místě checknete (nahlásíte).

Facebook se snaží předejít panice, a proto poslal některým společnostem oznámení o tom, že dojde k poklesu počtu návštěv. Stojí za tím rozhodnutí o změně způsobu počítání checkinů, sdílených fotografií a návštěv na určitém místě během krátkého časového úseku. Týká se to zatím jen stránek společností.

Hlavním důvodem pro změnu v počítání checkinů je poskytnout společnostem přesnější povědomí o tom, jak lidé navštěvují jejich obchody a jaké je množství lidí, které skutečně oslovily.
Doteď to totiž s registrováním se na místo vypadalo tak, že když se jeden člověk na místě checknul třeba třikrát, tak se navýšil celkový počet checkinů o tři. Změna je v tom, že pokud v budoucnu navštíví uživatel Facebooku několikrát stejném místo v průběhu 12 hodin, bude to považováno jen za jednu návštěvu.

Také u značení míst, na kterých byly pořízeny fotografie, dojde také ke snížení. Pokud bude třeba 20 fotografií pořízeno na jednom místě, už se to nebude počítat 20x, ale pouze jednou. Tedy, pokud bude na fotografiích označen pouze jeden člověk. Pokud si s sebou na výlet vezme další 4 kamarády a na fotkách je označí, bude celkový počet checkinů 5.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: