Značka televize Public TV zanikne, vedení chce nadále využívat pozemních digitálních vysílačů

12. 4. 2011 | BrP

Televize Public TV, která vysílá od poloviny roku 2007 se v současné době dostala do ztráty, čítající 300 milionů korun, největší částku dluží provzující firma Totalpress za vysílání v pozemní digitální síti. Partnerská společnost PublicCom, zajišťující servis a výrobu pak počítá za poslední čtyři roky se ztrátou téměř 170 milionů.

Značka Public TV má zaniknout, provozovatel televize však chce nadále využívat pozemních vysílačů pro televizi jinou. Podle výkonné ředitelky Public TV Renaty Peškové má nový projekt vysílat veškerými cestami, tedy satelit, kabel i digitální pozemní vysílání. Další vývoj projektu Public TV je prý rozpplánová do několiak etap, přičemž je velmi pravděpodobné, že název se promění v závislosti na změnách ve struktuře. Vedení společnsoti aktuálně jedná s majiteli nového televizního projektu o způsobu spolupráce a propojení starého konceptu s novým.

Zdroj: Mediář.cz

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: