Jak si stojí značky ve světě sociálních sítí?

20. 6. 2011 | ZeB
Společnost Infegy, která monitoruje sociální sítě, zkoumala naladění a zabarvení rozhovorů o 200 největších značkách.

Na základě požadavku serveru Ad Age prozkoumala společnost Infegy, která monitoruje sociální sítě, naladění a zabarvení rozhovorů o 200 největších značkách. Pocity v diskuzích o značkách jsou dány do kontrastu s výdaji do reklamy v měřených médiích za rok 2010.

Společnost Infegy zkoumala zmínky na 40 milionech různých zdrojů (online), včetně blogů, Twitteru, Facebooku a dalších sociálních sítích. Následně provedla analýzu nálady a pocitů, které se objevovaly v referencích značek. Systém Infegy hodnotí jak celkový tón příspěvku, tak i zabarvení jeho jednotlivých částí.

Zde jsou výsledky – vždy 10 značek na nejvyšších a nejnižších příčkách ve čtyřech různých kategoriích: množství zmínek, doporučení, články a celkové skóre.

 

Zdroj: www.adage.com

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.