Značky reagují na úhybný manévr Trumpova leteckého speciálu před Brnem

25. 2. 2020 | Petr Michl
Brno — město, kterému se rád vyhneš, i když jsi prezident USA. Podívejte se na reakce značek na Trumpův „úhybný manévr“.

Včera přeletěl území České republiky letecký speciál AirForce One, amerického prezidenta Donalda Trumpa. Před Brnem přitom udělal krátký odklon na sever. Dle prohlášení Ministerstva dopravy se tak stalo kvůli silnému větru. Internet je nicméně plný memů s vlastními konspiračními teoriemi.  A zapojují se i značky.

S upraveným logem přišla FB stránka činohry Národního divadla Brno.

 

A k tomu samému dospěla i brněnská hospoda Veselá Vačice. Své „VA“ prostě jen pořádně natáhla.

 

Místní pivovar Starobrno si okliku kolem Brna vysvětluje po svém.


Zdroj: Facebook / Staroborno

  

Jednou z nejlepších reakcí je ale upravená nabídka navigace Waze s možností nastavení „vyhnutí se Brnu“ i s ikonou odkazující na „Trumpovu myšku“.

 

„Co myslíte? Máme si změnit logo,“ ptají se na oficiálním twitterovém účtu Brna a naráží na „obloučkou variantu“, která se během dne objevila z mnoha zdrojů.

„Úhybný manévr“ ožívá i u dalších symbolů Brna, například u sochy Jošta.


Zdroj: Facebook / Tom Dilhof

Dle grafiky Tomáše Břínka pro Reflex by se nicméně Brnu hodila i úprava turistického merchce v podobě „I love trička“.

 

Řada značek se snažila upozornit na své prodejny. Například Vodafone, Airbank, ale i lokální Mr. Sushito.

 

Bezrealitky.cz rovnou poukázaly na široký geografický zásah své nabídky nemovitostí.

A světové ponožkoboty Skinners z Brna se nám snažily namluvit, že už je Trump nosí.


Zdroj: Facebook / Skinners CZ

Módní značka youngprimitive (také původem z moravské metropole) si upravila na facebookové stránce svou cover fotku a vkusně do ní zakomponovala i letadlo.

Nakladatelství Paseka pro změnu využila situaci k propagaci průvodce se „111 místy po Brně, které musíte vidět“. Něco nám říká, že z letadla se to zvládnout nedá…

Nejvíce kontroverzní nám přijde příspěvek Volkswagenu. Trochu nám totiž připomíná situaci, kdy si Afroameričan může dovolit říct tzv. N word, ale jiným to je zapovězeno. Mnoho lidí si tak fotku od Volkswagenu, obzvláště s narážkou na největší šéfy, může vyložit jako nějaké pragocentrické velkomanažerské pohrdání jízdou po D1 do moravské metropole. 

Vzhledem k obrovskému engagementu se ale tento post vydařil a má jasné zastánce, například FB stránku „Pražský institut pro urážení Brna“ a jeho fanoušky“.  Opět se potvrzuje, že Češi milují okamžité vtipné reakce na aktuální dění. A ocenit dokážou i kreativitu značek.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.