Zvířata poráží na Twitteru a Facebooku známá média

13. 7. 2011 | KuL
Server Mashable srovnal popularitu zvířat a médií na sociálních sítích. Vítězství zvířat vypovídá mnohé o preferencích uživatelů.

Netradiční náhled na preference uživatelů sociálních sítí přinesl server Mashable, srovnal popularitu zvířat s médii. V popularitě vedou psi nad kočkami. V Česku je populární hlavně Neviditelný pes a plyšová Mozilla.

Kočka, která dělá “ňaňaňa”, je populárnější než americký mediální kolos MSNBC. A kobra, co utekla ze zoo, zase v počtu následovníků překonala britské BBC News. I tak lze podle internistky serveru Mashable Chelsea Stark upozornit na preference běžných uživatelů sociálních sítí.

Na Facebooku i Twitteru je evidentně možné najít zvířata, která mají více než milion fanoušků. Zvířatům na Twitteru tak vládne kocour Sockington. Má téměř milion a půl fanoušků, o pár více než sportovní kanál ESPN.

Populární je na Twittru i Nyan Cat, která se proslavila na Youtube, kde nasbírala 24 milionů zhlédnutí. Její “ňaňaňa” na Twitteru čte téměř 130 tisíc lidí.

V Česku Twitter tak populární není. Podle informací společnosti Micromedia, které zveřejnil server Justit.cz, ho v Česku používá 40 tisíc lidí a nejpopulárnější Čech Roman Kreuziger má téměř 14 tisíc následovníků, dvacetkrát více než asi nejsledovanější české zvíře, kterým je Neviditelný pes. Druhým známějším zvířetem na českém Twitteru je červená plyšová Mozilla, která se na krok nevzdálí od Martina Hassmana.

Zvířatům se globálně daří i na Facebooku. Malý pomerian Boo už získal 1,3 milionu fanoušků, které baví jeho vzhled plyšového medvídka. Méně oblíbený na Facebooku je i magazín People.

Pes Beast, který patří Marku Zuckerbergovi, má na Facebooku desetinu obdivovatelů ve srovnání s Boo, ale pořád více než Forbes.

Kompletní přehled, který také trhá rekordy popularity v sociálních sítích, najdete na serveru Mashable.

Zdroj: www.tech.ihned.cz
Zdroj fotografií: www.mashable.com

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.