Bluetree: Klienti považují PR agentury za málo kreativní

12. 3. 2010 | RaTP
Podle výzkumu agentury Bluetree, který uskutečnila mezi loňským listopadem a únorem tohoto roku vyplývá, že klienti nejsou povětšinou spokojeni s přístupem PR agentur, který považují za konzervativní a málo kreativní. O změně dodavatele služeb ovšem většinou nepřemýšlí, neboť ve finanční kategorii, kterou si jsou schopni platit, není společnost s výrazně lepším přístupem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podle výzkumu agentury Bluetree, který uskutečnila mezi loňským listopadem a únorem tohoto roku vyplývá, že klienti nejsou povětšinou spokojeni s přístupem PR agentur, který považují za konzervativní a málo kreativní. O změně dodavatele služeb ovšem většinou nepřemýšlí, neboť ve finanční kategorii, kterou si jsou schopni platit, není společnost s výrazně lepším přístupem.
Čísla nejsou nikterak překvapivá. PR západního střihu je již delší dobu považováno za jedno z nejkonzervativnějších marketingových odvětví, což mu, jak upozorňují někteří experti, také zařídilo poměrně klidný průchod krizí. Na druhou stranu se začíná ukazovat, že v případě příliš konzervativního přístupu ztrácí na efektivitě.
"Je to jednoduché, kdo buduje PR bude vždy nad těmi, co ho nebudují," vysvětluje Jen Perring, research manager. "A kdo ho buduje konzervativně, splyne s masou. Společnosti s kreativním PR je pak jednoduše překonají."
Pokud bychom sledovali, proč klienti nedostávají dostatečně kreativní návrhy na PR strategie, z 57 % jsou na vině omezené finanční prostředky, z 12 % malá odvaha vedení společnosti a z 11 % malé zkušenosti PR agentury.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: