Brand Academy je nejnabušenějším online kurzem k budování značky v České republice

17. 5. 2022 | Petr Michl
Co vám může nabídnout nejkomplexnější český kurz o budování značek na trhu? 11 epizod Branding Academy se věnuje teorii značek, roli výzkumu, psaní strategie, tvorbě symbolů, názvů a identit, implementaci značky, plánování dlouhodobé komunikace, první brand kampani a měření značek. Mimo teorie nabídne také slušnou porci inspirace. Kromě výukového obsahu získají diváci kurzu také rozhovory s manažery úspěšných značek, s designéry i výzkumníky.


Tomáš Hrábek a Martin Zdražil jako průvodci Brand Academy. Zdroj: Brand Academy

Digisemestr spustil ve spolupráci s YYY agency nejnabušenější online kurz brandbuildingu v Česku. Kurz Brand Academy vznikl v reakci na nedostatečnou nabídku podobných kurzů v tuzemsku a velkou poptávku ze strany marketérů i studentů. V 11 epizodách kurz účastníky naučí všechny disciplíny budování značek od strategie až po exekuci a měření.

Každý den na zákazníky působí tisíce firem, reklam, obrázků, videí a mnoho dalších impulzů. Základní hybnou silou firem by mělo být výhodné odlišení sama sebe od konkurence. Silný brand ve valné většině oddělí úspěšné od neúspěšných. „Pokud chceme ovlivnit, jak lidé o značce smýšlejí, mít nad ní kontrolu, udávat její náplň a směr, musíme investovat do strategie a dlouhodobého budování značky. A za jaké situace je značka budovaná správně? V případě, že si ji zákazníci okamžitě vybaví, spojí si ji s tím, co firma chce a rozhodnou se pro ni ve správný moment,” říká jeden z tvůrců Brand Academy, stratég YYY agency Martin Zdražil.

V současnosti neexistuje dostatečná nabídka vzdělávání na téma budování značky. „Edukace se zlepšuje, na univerzity se dostává čím dál více odborníků z praxe. Existují také rozšířené formy vzdělávání v podobě Digisemestru. Aktuální nabídka ale nestačí. Ani v komerčním prostoru a ve firmách není situace ideální. Narazit můžeme na hodinové rychlokurzy značky, kurzy specializované na sociální sítě, nebo na drahé zahraniční alternativy,” vysvětlil prvotní impuls vzniku kurzu Martin Zdražil

Budovat značky tedy v Česku podle autorů kurzu stále dokáže málo lidí. Brand Academy si klade za cíl to změnit. Kurz je zaprvé určen těm, kdo chtějí tvořit lepší značky – digitální marketéři a marketéři, kteří si chtějí doplnit tento skill, dále podnikatelé, e-shopaři, startupisti, freelanceři

Do druhé skupiny lze zařadit ty, kdo se chtějí posunout v kariéře v brand managementu – tedy studenty, marketingové specialisty nebo určité profese z agentur. „V říjnu 2021 jsme provedli průzkum mezi studenty a marketingovými specialisty. Zjistili jsme, že právě o kurz budování značek je téměř největší zájem ze všech nabízených témat,” dodává zakladatel Digisemestru a Marketing Festivalu Jindřich Fáborský.


Rozhovor marketingového ředitele CZC.cz Milana Dudy a Martina Zdražila, který se podílel na tvorbě dlouhodobé kampaně CZC.cz jako snaživých dvojek na trhu prodejců elektroniky. Zdroj: Brand Academy

V jedenácti epizodách se účastníci Brand Academy dozví o budování značek vše. Epizody se věnují teorii značek, roli výzkumu, psaní strategie, tvorbě symbolů, názvů a identit, implementaci značky, plánování dlouhodobé komunikace, první brand kampani a měření značek. Téma dvou bonusových epizod si mohou předplatitelé zvolit sami. „Brand Academy kromě teorie nabídne také slušnou porci inspirace. Kromě výukového obsahu nabízíme rozhovory s manažery úspěšných značek, s designéry i výzkumníky,” dodává Jindřich Fáborský.

Kurz je možné pořídit na webu brandacademy.cz do dneška  17. května za speciální cenu 6 490 Kč. Kromě lekcí čekají na předplatitele také bonusové epizody, Q&A s tvůrci kurzu a tahák v podobě frameworku Brand Canvas.


Tip redakce



Jak fungovala kampaň dvojek z CZC.cz vymezujících se proti Alze? Podívejte se na práci tvůrců Brand Academy v našem článku obsahujícím reálná čísla a dopad dlouhodobé kampaně na značku CZC.cz


Sponzorovaný obsah

Štítky dokumentu: Budování značky Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: