Crocs za 1. čtvrtletí zvýšil prodeje

11. 5. 2011 | bN
V prvním čtvrtletí tohoto roku se zvýšily tržby americké značky obuvi Crocs v Evropě o 42.3%. Pro druhé čtvrtletí společnost očekává tržby ve výši zhruba 280 milionů dolarů.

Přinášíme zprávu nejen pro milovníky Crocs, ale také pro milovníky čísel a procent. V prvním čtvrtletí tohoto roku se zvýšily tržby americké značky obuvi Crocs v Evropě o 42.3%. Následuje Amerika se 35% zvýšením a Asie s 32.7%. Celkové příjmy společnosti za první čtvrtletí roku 2011 vzrostly o 35.9 % na 226.7 milionů dolarů ve srovnání s příjmy 166.9 milionů za první čtvrtletí roku 2010. Čistý zisk za první kvartál roku 2011 vzrostl o 276.1% na 21.5 milionů dolarů. Pro druhé čtvrtletí společnost očekává tržby ve výši zhruba 280 milionů dolarů, o 23% více než ve druhém čtvrtletí roku 2010.

Značka byla založena v roce 2002, na český trh se dostala o 4 roky později. Jak vlastně vznikl nápad na vznik Crocs? Několik kamarádů cestujících na lodi z Mexika do Miami přemýšlelo o obuvi, která by byla ideální na loď, a tak se zrodily nepromokavé, neklouzavé, antibakteriální a k tomu i pohodlné Crocs.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: