Dodge přináší nový způsob, jak prodávat auta. Inspiroval se u svatebních darů

23. 1. 2013 | Bednářová Daniela
Co dělat, když se vaše auto neprodává, jak má? Dodge Dart zkouší usnadnit mladým koupi skrze microsite, která umožní sponzoring od tatínků a babiček.

Co dělat, když se vaše auto neprodává, jak má? Dodge Dart má oslovit více mladé publikum skrze microsite, která umožní sponzoring od tatínků a babiček. Zmiňovaný model byl uveden na trh v červenci minulého roku, ale jeho prodeje zůstaly rozhodně za očekáváním (25 tisíc prodaných vozů za rok 2012). Jedná se o kompaktní vůz – v evropské terminologii nižší střední třídy – a konkurují mu automobily jako Toyota Corolla, Honda Civic, Ford Focus a Chevrolet Cruze. V amerických poměrech se jedná o malé auto, které by mělo oslovovat především mladé řidiče. I díky specifikům této cílové skupiny vytvořil Dodge „nová pravidla nakupování“. Microsite dodgedartregistry.com má za cíl být snadnou platformou pro crowd funding. V něčem je podobná online registrům, které si vytvářejí páry před svatbou. Svatební hosté se na nich mohou hlásit k nákupu jednotlivých věcí, nebo přispívat na větší dary jenom dílem.

 

Vaše první auto může být váš „kickstarter projekt“, u nějž budete loudit dary od těch nejbližších. Vysvětlující video říká, že vám otec může koupit motor a babička litá kola. Když se přidá i matka, sourozenci a pár dalších příbuzných, bude auto brzo v garáži. Microsite využijí mladé páry i děti, kteří jsou v 16 letech moc cool, aby jezdili na střední školu autobusem. Minimálně takto si to představují v automobilce.

 

Nákup prvního auta přichází obzvláště v USA ve věku, kdy mnoho lidí vlastní prostředky nemá, nebo jich nemá dostatek. Zároveň většině měst chybí dostatečně rozvinutá veřejná hromadná doprava, takže s vlastním vozem skončí nakonec téměř každý. Představená microsite je sympatickým pokusem oslovit příslušníky digitální generace Y. Uvidíme, kolika z nich to dopomůže k novému automobilu.

Zdroje: dodgedartregistry.com, www.brandchannel.com, www.freep.com
 

Štítky dokumentu: Budování značky YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: